Vagy gorillákkal

Azok a megrendelők pedig, akik délben még átírják a szöveget, majd ezt követően a másnap reggeli határidőt aznap estére módosítják, éljenek minél aktívabb szexuális életet, lehetőleg lovakkal.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to Vagy gorillákkal

  1. Astrid says:

    Ettől itt most fetrengek.

  2. hosszu says:

    Örülök, hogy vidám pillanatokat szereztem 🙂 Meg annak is, hogy hős vagyok és leadtam, csak épp ketté fog szakadni a hátam.

  3. hosszu says:

    Mondjuk a dolog kétségtelen előnye, hogy így legalább aludni fogok az éjjel, nem stilisztikai problémákkal pöcsölni.

  4. Tényleg kicsi hős vagy :-)))
    Remélem sikerül kialudni magad még az újabb munka becsapódása előtt.

  5. muhaha, ezen felnevettem!

  6. hosszu says:

    Postmodernystka: Szép, szép, már a fellow fordítók együttérzésében sem bízhat az ember 🙂

    Amúgy lásd mint fent 🙂

  7. Panzer says:

    Pffff… 🙂 – az a baj, hogy vizualis tipus vagyok. 🙂

    Illetve nem tudom, hogy baj-e, de most nagyon-nagyon rohogtem, ugyhogy el is kellett magyarazni az atjovo kolleganak, hogy tulajdonkepp mi bajom van… 🙂

Leave a Reply

