A méret számít…

A boldogsághoz néha öt centi hiányzik. Néha meg öttel több van, mint kéne…

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

25 Responses to A méret számít…

  1. ??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. hosszu says:

    Kaptam Postmodernystkáéktól tökjó fehér asztalt, szétszedték, elhozták, össze is szerelték (amit nem tudok elégszer megköszönni), én meg már teljesen beleéltem magam, hogy azon fogom tartani szépen rendszerezve kencéim garmadáját, fölé meg tükröt teszek (azt is kaptam), de öt centivel hosszabb, mint a falrész, ahova szántam. Mondjuk lemérhettem volna előre a falat, de a végeredményen az sem változtatna.

  3. Astrid says:

    Fűrészt neki! 😀

  4. hosszu says:

    Te most lehet, hogy viccelsz, de az én barbár fejemben komolyan megfordult a gondolat 🙂 Ha levágom az egyik végét (és, mint Postmodernystka Hubbie-ja megjegyezte, biztos vagyok benne, hogy soha többé nem akarom máshová tenni), akkor pont befér 🙂
    Most egyelőre itt ül a nagyszobában, és barátkozunk.

  5. Na akkor jó. Ha le lehet vágni, hát ne tétovázz, ugysem fogod máshová tenni. Amúgy nem is értettem elsőre milyen 5 centi hiányzik vagy ami. Bocs a piszkos fantáziámért :-))

  6. Laura says:

    2,5 innen, 2,5 onnan, épp jó lesz 🙂 egyébként valóban gondolatébresztő bejegyzés! ;-D

  7. hosszu says:

    Na de hölgyeim! 🙂

  8. hosszu says:

    @Vaszilisza: Vagy öt az egyik végéből, és a másik vége szép marad 🙂
    Köszi a segítséget, működik, esetleg arra is van ötleted, mit csináljak, hogy ne másszon rá a dátumra? 🙂

  9. Laura says:

    tegyél be relatív szóközöket,       🙂

  10. hosszu says:

    Próbálkozom 🙂

  11. hosszu says:

    @Vaszilisza Köszi! (ma is tanultam valamit) :)))

  12. Laura says:

    akkor jó éjt 🙂 szívesen 🙂

  13. perenne says:

    Egyik oldalból, hogy a másik szép maradjon.
    A többit töröltem. :-)))

  14. Laura says:

    De ha csak az egyik oldalból vágsz, nem “csúsznak” el a lábai középről?

  15. perenne says:

    Igaz, valahol mindig kilóg a lóláb 🙂

  16. hosszu says:

    Hát az tény, hogy elcsúsznak. De ez egy ilyen hosszú, keskeny cucc, mindenhol lába van, a lábán túl meg pont az az öt centi…

  17. hosszu says:

    @perenne Kis gonosz vagy, most egész nap azon fog járni az agyam, hogy vajon mit töröltél :))

  18. öö, van fűrészem is, ha gondolod ^^ (de csak ha megint kapok olyan finom kávét :))

  19. És a fűrész másik végéhez van valami jó megjelenésű ízmos fűrészelőlegény is?

  20. hosszu says:

    @postmodernystka Kávét fűrész nélkül is kaphatsz 🙂

  21. hosszu says:

    @csipikenyuszi Nem vagy te telhetetlen? :))

  22. nekem van izmos fűrészlegényem, de nem adom, még kavéért se 🙂

  23. hosszu says:

    @postmodernystka Ezt valahogy sejtettem 🙂

  24. Nem is arra a fűrészlegényre gondoltam, hanem valaki foglalatlanra!

Leave a Reply

