A megpróbáltatás napjai ezek

A molyoknak meg a fene a pofáját, a gusztusát, és egyáltalán, a mindenét, hogy pont a lezárt (!) üveg pirospaprikámba bírtak beköltözni.

Böee.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to A megpróbáltatás napjai ezek

  1. moly ellen levendulát!

  2. morri says:

    Én nemrég olyan fűszerben találtam kukacokat, amit még soha nem nyitottam ki. Fogalmam sincs, hogy csinálják.

  3. hosszu says:

    [postmodernystka](#10894875): Ruhák közé oké, de a paprikába?

  4. hosszu says:

    [morri](#10895855): Valószínűleg úgy, hogy már benne voltak. Csőrikénél olvastam valamikor, hogy ezeknek a dögöknek a petéje száll a levegőben, és nem tudod, mit fertőz meg. Nálam is az volt, hogy ki nem tudtak jönni az üvegből (az már hamarabb feltűnt volna), ergo be se mehettek.

  5. A kajamolyok imádják a porpaprikát(egyebek közt). Velem csak egyszer fordult elő, sok-sok évvel ezelőtt, hogy a kukacok uszkáltak a paprikáskrumplim tetején. Azóta ha a legkisebb jelét is észlelem a tevékenységüknek, MINDENT kivágok a szemétbe, inkább veszek újat. Azóta feltalálták a molycsapdát, használjátok bizalommal, nekem ugyan nincs, de láttam annál akinek van, nagyon jól müködik :-))))

  6. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#10896612): Ellenben gusztustalan 😦

  7. morri says:

    Igen, sajnos én is erre tippelek. Azóta sem ettem semmit azon a helyen, ahonnan azt a bizonyos fűszert lejmoltam. 🙂
    Bár akkor így belegondolva anyámnál sem kéne semmit ennem, hogy elvhű maradjak.
    Milyen az a molycsapda?

  8. hosszu says:

    [morri](#10897559): Én is gyanakodva rázogatok mindent azóta 😦
    a molycsapda feromonokkal (asszem) odavonzza a molyokat, azok meg jól beleragadnak. Csak erős idegzetűeknek.

  9. Nekem speciell semmi bajom az idegzetemmel, viszont ordítani tudnék, mikor újra és újra beleragadok én, beleragad a nylonzacsi és egyebek is.

Leave a Reply

