Hát ez vicc

A hiba valószínűleg mégsem az én készülékemben van, most helyreálltak a dolgok, minden újra szép és szimmetrikus.

Cserébe eltűnt Csipkepitty.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to Hát ez vicc

  1. csipkepitty says:

    Nyuginyugi. Hegesztenek a gépházban, onnan vannak az anomáliák.

  2. én pl most megint kiválóan látlak 🙂 egyébként se kellene ennyit ülnünk a gép előtt 🙂

  3. hosszu says:

    [csipkepitty](#10935456): Tényleg az volt, bár azt nem értem, te miért tűntél el ettől, de most megvagy, teljes lila dicsőségedben.

  4. hosszu says:

    [postmodernystka](#10935724): Hát nem. Na majd lesz olyan is 🙂

  5. [hosszu](#10935944): találtam fantasztikus futás edzéstervet, hehe. talán tavaszra belejövünk.

  6. hosszu says:

    [postmodernystka](#10935975): Te csak hitegetsz itt engem, pedig egész ősszel milyen szép idő volt 🙂 De tavasszal a szavadon foglak!!!

  7. [hosszu](#10935989): ez egy olyan edzésterv, amit hetente 3-szor kell csinálni, viszont 6 hét alatt képesek lennénk lefutni 5 kilométert. hm? 🙂 (nem szándékosan hitegetlek egyébként, ha úgy vesszük, magamat is hitegetem akkor).

  8. stali says:

    Lányok, hogyan lehet megtanulni futni? Nekem nem sikerült, 60 év sem volt elegendő, sőt, ebből az utóbbi 10 sem, amikor már akár futni is tudnék, olyan stabil a szivem.
    (Ugye, ismeritek a kézműtétes sztoriját. És fogok tudni zongorázni is? – Persze! – Jaj, de jó, eddig ugyanis nem tudtam!)

  9. Minden elismerésem, én sem tudtam soha futni, gyerekkorom óta így van. Gyalogolni azt igen, legyalogolok tíz kilométert is egyvégtében, de ne tegyetek oda futni, azt ne! :-(((((

Leave a Reply

