Ígéret szép szó

Én pedig ezt ígértem a lányoknak okulásul, ímehát: japán oktatófilm angol felirattal.

http://www.youtube.com/watch?v=xA8wmqPI63M&feature=related

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to Ígéret szép szó

  1. Hosszukám, ez haláli! Ilyet csak a japánok csinálhattak. Én mindenesetre majdnem leestem a székről röhögésemben. :-))))
    Kihasználom az alkalmat és megkérdezem: szabad-e fel is hajtani azt a farmert, avagy úgy divatos, a visszahajtott széllel? Mert szerintem ocsmány úgy és mert most egy kalap alatt azt is megcsinálhatom.

  2. hosszu says:

    [Vaszilisza](#10943286): Kifejtenéd?

  3. Laura says:

    @hosszu: biztos? a csináljuk együtt rész kikészített, meg a rémülten lehulló kaki, de egyébként vidáman bugyuta 🙂 Ja és csapatmunka és jutalomközpontú szemlélet 🙂

  4. hosszu says:

    [Vaszilisza](#10943552): :)) Na és a dallam! 🙂

  5. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#10943308): Ha már itt kérded, én örülnék, ha felhajtanád, de honnan tudod, hogy mekkorára?

  6. Onnan, hogy látszik a vonal, ahol meg volt hajtva az anyag. Azt még a mosógép sem veszi ki. Ahogy így emlékezem rá, úgy 2,5-3 centinyit kéne. :-))
    Amúgy turkáltam hozzá foltnak eredeti wranglert, csekély ötven baniért, azaz kábé 35 forintért :-)))

  7. Update: a nacid kész, igaz a wrangler világosabb kék, de remélhetőleg nem fog nagyon kilátszani. Fel is van hajtva.

  8. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#10944796): Imádlak, és köszönöm! 🙂

Leave a Reply

