Idilli szombat

Hóesés, illatgyertya, dolgozatjavítás, jutalmul kitűzött elnyúlás a kádban. Süti helyett mandarinos joghurt.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to Idilli szombat

  1. éta says:

    A mandarinos joghurt natúr joghurt és mandarin levének házi keveréke vagy vmi más?

  2. hosszu says:

    [Margaréta](#11022470): Sajna nem, nyomokban mandarint tartalmazó kommersz készítmény, de megtetszett rajta a kép (tudom, ne is mondd). De ez a házi változat nem rossz ötlet 🙂

  3. éta says:

    Én banánosat szoktam házilag csinálni, mondjuk turmixgép nélkül, villa segítségével. De nagyon finom.

  4. Én meg a minap gyártottam házilag erdei gyümölcsös változatot. Valamiért lisztes állaga lett, de az íze nagyon jó volt.

  5. éta says:

    Benézek ma gyanútlanul a hűtőbe, na mi nézett velem szembe? Hát persze, hogy egy mandarinos jughurt. 😀

  6. hosszu says:

    [Margaréta](#11032056): Kommersz vagy saját? 🙂

  7. éta says:

    Kommersz.:( Mondjuk még nem kóstoltam, de nem várok tőle sokat.:)

  8. hosszu says:

    [Margaréta](#11033804): Ne is 😦

Leave a Reply

