Napi horoszkóp ismét (egyre jobb)

(és úgysincs most időm másról írni)

“At certain times, you’re a bit more willing to let go of your worries and cares and just have fun. This is not one of those times.”

Legalább humora van.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

15 Responses to Napi horoszkóp ismét (egyre jobb)

  1. hát szuper jófej ez a horoszkóp fogalmazó… azért remélem túléled már ezt a pár óra nyüzsit, holnaptól már csak pihenni meg bulizni kell 😉

  2. hosszu says:

    [postmodernystka](#11033452): Hát, még javítok, holnap meg még lesz pár lásztminit dolgozat, szerintem a szombatot alvással töltöm 🙂

  3. Astrid says:

    Ez hol horoszkóp, ilyen nekem is kell 😀

  4. hosszu says:

    [Astrid](#11033564): Hogy mindennap ilyeneket vágjon a fejedhez? 🙂 (ydf.astrology.com)

  5. Hát úgy látszik, ők már látják az alagút végét, azaz a vakációt. :-))))))

  6. Laura says:

    na ezt kipróbálom 😀

  7. Nekem is volt még nem is olyan rég napi horoszkópom itt: http://www.astrology.com/,
    azt hiszem két fajtát is küldtek, diagrammokkal meg mindenfélével, aztán meguntam és leiratkoztam.

  8. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#11033834): ugyanaz a cég 🙂 a vakáció meg már tényleg mindjárt (mondta véreres szemekkel a sok kis számot bámulva a papíron)

  9. hosszu says:

    [Vaszilisza](#11033824): jó szórakozást 😀

  10. [hosszu](#11033839): Igen, miután beírtam, én is észrevettem. Meg valami Ivillage-féle is volt.
    Amúgy meg már számolom a napokat, mikor nézhetek bele fáradt véreres szemeidbe! :-))

  11. Laura says:

    á, regelni kell, azt innen nem tudok, majd otthon.

  12. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#11033871): á, olyanom is van, az épp azt mondja, hogy ma mindenkinek leharapom a fejét, menjek inkább sétálni, hogy az endorfinok elűzzék a frusztrációimat 🙂

  13. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#11033871): a szemeimmel meg majd csinálok valamit, mondjuk megpróbálok visszaszokni az alvásra

  14. [hosszu](#11033933): ebben a remek időben szerintem egy sétától az endorfin is megfagy benned…

  15. És ma éjszaka még olyanabb lesz, itt már ma este minusz 11 fok van, ennyi akkor sem volt este, mikor a rákövetkező reggel minusz 13 volt.

Leave a Reply

