Az farkába harapó kélgyó

Aztán rákeresek valamire, és kidobja nekem a gugli a saját blogomat.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to Az farkába harapó kélgyó

  1. motymoty says:

    Reménykedik, hogy nem emlékszel már. Ilyen ez a gugli.

  2. Laura says:

    page rank 5 😉

  3. hosszu says:

    [motymoty](#11088393): Leglább következetes vagyok, ami az engem foglalkoztató témákat illeti 🙂

  4. hosszu says:

    [Vaszilisza](#11088434): Ezt nem értem 😦

  5. Laura says:

    Keress rá, hátha visszakapod 🙂 A Google önkényesen rangsorolja az oldalakat, ez az ő page rank-ja. Ha sok a szám, jó az oldal. Vagy ilyesmi.

  6. [Vaszilisza](#11089307): ezt most én se értem. de egyébként pl a biciklim márkájára az én blogomat dobja ki elsőnek, ezt jól megszívtam, amikor le akartam guglizni a márkanevet… 🙂
    de ezek szerint már google-ileg (vagy mi) meghatározó tényező vagy 🙂

  7. hosszu says:

    [postmodernystka](#11091234): Én inkább arra gyanakodnék, hogy a freeblog áll jól a guglinál 🙂

Leave a Reply

