Lehet még ebből kaméliás hölgy

A nap pozitív hozadéka, hogy lett nekem nagyon kedves körzeti orvosom. A negatív pedig az, hogy majdnem három(!) órát kellett várnom, hogy bejussak hozzá. A diagnózis: vírusos torokgyulladás, és a vérnyomásom az egekben van (magamhoz képest, reméljük, hogy ez csak a három óra várakozás miatt volt, de azért). Tüdőgyulladásra utaló jeleket nem hallott, de mit lehessen tudni manapság, úgyhogy nézünk egy kis mellkasröntgent és gyulladásmarkert, csütörtök délután már mehetek is vissza a leletekkel, és a vérnyomásomat is újra megnézzük.

Összességében nagyon lelkiismeretes és szimpi volt, majdnem megérte a három órát, de csak majdnem. Csütörtökre viszont időpontot is kaptam, akkor már nem lesz ilyen probléma.

Most viszont már előre siratom sanyarú sorsomat, hogy csütörtökön hajnalok hajnalán, étlen-szomjan és kávé nélkül (még nem tudom, a kávé nélküli koránkelés hogy fog nekem összejönni) kell mennem vérvételre, ahol a zord asszisztensnők szíve nem fog megesni rajtam falfehér arcom és rettegő tekintetem láttán, és valószínűleg akkor sem, amikor majd falfehérnél is fehérebb arcomba locsolják a vizet, hogy magamhoz térítsenek.

Rohadt, rohadt kis vírusok.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

25 Responses to Lehet még ebből kaméliás hölgy

  1. perenne says:

    Sosem tudod meg, kávéval megúsznád-e a fellocsolást. 😦 Jobbulást!

  2. Laura says:

    Én úgy hallottam, üres kávé iható… a vérnyomásod úgyse attól megy majd ott és akkor fel vagy le 😦

  3. hosszu says:

    [perenne](#11139315): Á, az nem kávétól függ, az rutin. Meg sem kell szúrni, elég, ha mutatnak egy tűt, én már ájulok. Köszi!

  4. hosszu says:

    [Vaszilisza](#11139450): Tényleg? Bizisten betelefonálok holnap, és megkérdezem 🙂

  5. hosszu says:

    [Vaszilisza](#11139450): Á, megnéztem a beutalót, minden mást is néznek CRP-n kívül, nem kockáztatom meg a kávét 😦 Csak lesz a rendelőben egy automata 🙂

  6. reszegszamar says:

    Esetleg, ha mantráznád: a tű a barátom… a tű a barátom…de csak a laborban, nehogy út közben ájulj el!:-)

  7. hosszu says:

    [reszegszamar](#11139652): Azt hiszem, a barátaimmal sem lennék olyan jóban, ha a véremet akarnák venni 🙂

  8. Szerintem nem rossz az a kis vérvizsgálat, időnként szükséges is, csak az ember nehezen szánja rá magát. Próbálj ne odanézni, a laborokban nagyon profin vesznek vért, mostanában soha nem volt bajom vele. Pedig mesélhetnék róla. A kávét meg szerintem vidd magaddal kis üvegcsében, rögtön utána jól fog majd, habár nem tetszik nekem ez a vérnyomás ügy. Szurkolok, hogy minden jól menjen és hogy helyrepakoljanak. :-))

  9. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#11139781): Odanézni? Ne hülyéskedj, ha fizetnének se :)) Az üvegcse kávé viszont kiváló ötlet, az úton odafelé szagolgathatom is 🙂

  10. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#11139781): Amúgy meg ha már szúrnak, tényleg nem rossz, hogy ennyi mindent néznek, egy gonddal kevesebb. Teljes vérkép, süllyedés, vas, koleszterin, cukor, trigliceridek, és még a felét sem soroltam fel.

  11. Úgy bizony! Szorítok, hogy tisztességesen jöjjenek ki az értékek, majd azonnal értesíts az eredményekről, oké?

  12. fűzfavirág says:

    Nahát, egy sorstárs! Én is ájulok azonnal, amint előveszik a tűt. Ráadásul én átverés áldozata vagyok: azt mondták, ez szülés után elmúlik 😦 és nem múlt el. Amikor az elsőt vártam, nagy hassal mentem a kötelező vérvételre és mondtam, hogy hadd feküdjek le. Ugyan már, válaszolták. Alig tudtak elkapni, hogy ne zúgjak le a székről… Baromi sértődötten azt mondta a vérszipoly: De hát mért nem mondta? Mondom, mondtam én, ő nem hitte. De hogy fog így szülni??? Mondom, azzal nem lesz bajom. Nem is volt. Itt a körzetinél már ismernek, mint a rossz pénzt. Megjelenek reggel az ajtóban, hogy jóreggelt, vérvételre jöttem. Á, maga az? Na feküdjön csak le szépen 🙂 És ha lefekszem, és nem ugrom fel vérszívás után azonnal, nem is ájulok el (csak nagyon ritkán). De azt hittem, én vagyok ezzel egyedül így.

  13. hosszu says:

    [fűzfavirág](#11141426): Tőlem is fekve vesznek vért 🙂 Nem mindig segít, de legalább pozícióban vagyok, ha ájulok, nem kell elkapni és lefektetni.
    Szerintem biztos van még rajtunk kívül néhány ilyen “szerencsés” 🙂

  14. Én abban a “szerencsés” helyzetben vagyok, hogy egyáltalán nem látszanak a vénáim. Ezért még a rendszerváltás előtt jól meg is dorgált egy tenyeres-talpas vámpírcsaj. De akkor is kisült, hogy a vérközpontban csekély kitapintással pontosan és fájdalommentesen tudnak tőlem is vért venni. Azóta nem félek a vérvételtől, csak kellemetlennek tartom.
    Az viszont anekdótába illő eset, hogy a gyárunk orvosi rendelőjében dolgozó ápolónő, ki a házassághoz szükséges vizsgálatokhoz kellett volna vért vegyen tőlem, a kábé ötödik próbálkozás után feladta, mert üvölthetnékem támadt és leendő férjecskémtől vette le az én porciómat is. (hálistennek azonos a vércsoportunk) :-DDDD

  15. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#11141771): Nekem csodálatos vénáim vannak (nem tudom már, kinek mondtam, hogy én általában úgy nézek ki, mint egy vízrajzi térkép), de ez egy cseppet sem vigasztal 😦

  16. én egyetlen egyszer ájultam el, amikor elővigyázatosan lefektettek, hiába magyaráztam, hogy bírni fogom én, higgyék el. egyébként üres teát biztosan lehet inni vérvétel előtt, hátha attól felébredsz:)

  17. Hát én meg úgy tudom, hogy egy korty vizet sem szabad reggel inni. Viszont előtte való napon este 8-10-ig sok vizet kell inni, hogy kiürüljenek a felesleges anyagok. Nekem legalábbis így mondta a házidokim.

  18. hosszu says:

    [postmodernystka](#11141905): [csipikenyuszi](#11142038): Ha már kávét nem ihatok, nem iszom semmit, de hogy vizet se lehetne, az durva. Most teázgatok.

  19. fűzfavirág says:

    Vizet ihatsz, könnyebb vért venni, ha ittál, különben nagyon besűrűsödik. Nálunk a kicsit szipolyozzák rendszeresen, az ő dokinénije kérdezi mindig szemrehányóan: Ittál legalább egy pohár vizet? Ha nem, nagy szenvedés a vérvétel… Majd gondolok rád holnap reggel.

  20. hosszu says:

    [fűzfavirág](#11142561): Köszönöm, azért ez is vigasztal, normálisan elég sok folyadékot szoktam inni reggel. Köszi, hogy gondolsz rám, már elkezdett összeugrani a gyomrom.
    Szegény kicsi 😦

  21. Megadom magam, úgy látszik, ahány ház annyi szokás. Nálunk nem isznak, nálatok isznak. Ez van. :-))

  22. Remélem ebben az órában már túl vagy rajta! Egész reggel rád gondoltam.

  23. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#11143682): Túléltem, nem ájultam (hős vagyok, hős!), röntgenen nem látszik semmi, a többi délután. Kösz a szorítást!

  24. fűzfavirág says:

    A kicsi köszöni az együttérzést 🙂 Már 180 centi és 19 lesz nemsokára 😀 de nekem még mindig kicsi. Jóba lenne az öcséddel, nagy metálrajongó…
    Amúgy miket mondanak a dögészek? Remélem, a víruson kívül nincs más bajod! És örülök, hogy túlélted.

  25. hosszu says:

    [fűzfavirág](#11145432): Hehe, én vagy 80 centivel kevesebbre tippeltem volna 🙂 Igaz, a Gyerek is csak nekem Gyerek, amúgy simán a hóna alá vesz vagy megpörget a feje körül 🙂
    Köszönöm az érdeklődést, valóban csak a vírus, a reggeli ijedtség óta már nem is köhögök (mint a viccben, nem merek).

Leave a Reply

