Segítség kéne

Annyi mindenben adtatok már nekem tanácsot, ismét felvetném egy idióta problémámat, hátha valaki tudja a megoldást. Sokat javítana az életminőségemen, és alighanem a vérnyomásomon is.

Wordről van szó. Elég sokat használok speciális karaktereket, na semmi extra, mind megvan a szimbólumkészletben. Hogy ne kelljen mindig beszúrogatni, szeretnék billentyűkombinációkat megadni hozzájuk, ez az eggyel ezelőtti gépemen működött is, lehetett gépelni, mint kisangyal. Most viszont nem megy, illetve amíg nyitva van a doksi, addig működik, de ha becsukom, elfelejti, és kezdhetem elölről.

Mit csinálok rosszul, vagy milyen áldozatot kell bemutatnom a Szövegszerkesztő Szellemének, hogy észben tartsa a beállításaimat?

Köszönöm.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to Segítség kéne

  1. Laura says:

    A normal.dot sablonban kell elmentened a pillanatnyi parancsokat 🙂 Ha egyszer online találkozunk, kifejtem részletesen, ha már próbáltad és nem megy, nem szóltam 🙂

  2. hosszu says:

    [Vaszilisza](#11152356): Node hogyan? Amikor megadod a billentyűparancsot, van egy olyan bigyó, hogy hova mentse a módosítást, normal vagy adott dokumentum. És a normalra van állítva. És cseszik rá 😦

  3. Laura says:

    Nekem soksok kínlódás után úgy sikerült, hogy eleve a normalt nyitottam meg, ott állítgattam át és mentettem el a sablont. Amikor nem közölte, hogy nem lehet felülírni, akkor jó volt 🙂

  4. hosszu says:

    [Vaszilisza](#11153390): Eh, misztikus és érthetetlen dolgok ezek. Most meg működik (!), pedig évek óta próbálom rávenni sikertelenül, és most sem csináltam semmit másképp, mint eddig. Kénytelen vagyok boszorkányságra gyanakodni 🙂

  5. [hosszu](#11154233): elég volt beköpni itt a blogon, egyből elszégyelte magát 🙂

  6. hosszu says:

    [postmodernystka](#11166971): Úgy tűnik. Számíthattok rá, hogy a továbbiakban is itt fogom kibeszélni a háztartásomban lakó gépeket. 🙂

Leave a Reply

