Rend a lelke mindennek

Mert az nem úgy van ám, kéremszépen, ahogyan azt Móricka elképzelte, hogy én csak úgy írok egy bocsánatkérő emailt innen káeurópából, hogy akadály elhárítva, most már vonhatjátok, fiúk. Az emailre azóta se lett nekem válaszolva, ellenben ma kaptam egy valódi papírlevelet (egész gyors a posta), amelyben először is megköszönik, hogy megújítom a tagságot, majd sajnálattal tájékoztatnak, hogy a befizetés sikertelen volt, mert: listában a “kártyáját elutasították” opció akkurátusan beikszelve. Mellékeltek egy papírlapot az adataimmal, amihez válaszborítékot nem adtak ugyan, viszont gondosan ráragasztottak egy pink (!) post-itet (!), hogy javításokat eszközölhessek. Mert természetesen csak arról lehet szó, hogy rosszul adtam meg a kártyaszámot, azt egy pillanatig sem feltételezik, hogy esetleg pénzem nem volt.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

20 Responses to Rend a lelke mindennek

  1. Minő tökéletes udvariasság! Erről viszont az az elferdített mondás jut eszembe(itt és most ihletődött), hogy “e-mail elszáll, papírlevél megmarad!” :-))

  2. Panzer says:

    Ez tenyleg elegans!

  3. ez a pink post-it mindent visz 🙂

  4. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#11176208): Ha el nem veszíti a posta, akkor igen 🙂

  5. hosszu says:

    [Panzer](#11176586): Hát, úriember nem vaddisznó. 🙂

  6. hosszu says:

    [postmodernystka](#11176603): Főleg a vastag, fejléces, elefántcsontszínű levélpapír mellett.

  7. Már nehogy azt mondd, hogy kézzel merített!?

  8. motymoty says:

    🙂

    A kis jólneveltek.

  9. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#11176931): Annyira azért nem 🙂

  10. hosszu says:

    [motymoty](#11177167): Igen, én meg afféle elmaradott bunkónak érzem most magam 🙂

  11. hosszu says:

    [motymoty](#11177167): Amúgy nem tudok hozzád kommentelni, nem kedves az én szívemnek a blog.hu 😦

  12. motymoty says:

    [hosszu](#11177762): Ne érezd. Ez tőlünk nyugatabbra is előfordul, sok esetben csak azért nem szokott, mert sokaknak eleve hitelkártyájuk van, az meg ‘kifogyhatatlan’.

    Sajnálom, hogy nem tudsz kommentelni, te vagy a második, emiatt már gondolkoztam a váltáson, majd még gondolkozom a továbbiakban is, de nem szeretek költözni. 🙂

    Valahogy bennem az elején nem tudatosult, hogy muszáj regisztrálni a hozzászóláshoz. 😦

    (A freebloggal meg sokszor nem értünk egyet abban, hogy milyen nap is van..)

  13. hosszu says:

    [motymoty](#11178527): Regisztrálni is megpróbáltam, ez annál komplexebb történet 🙂 Nem baj, majd olvasok és kussolok 🙂
    A freeblog meg ékezetnáci, volt már, hogy nem tudtam külföldről belépni a saját blogomba (csak kedden, szerdán meg szombaton).

  14. motymoty says:

    [hosszu](#11180203): Sajnálom, pedig mostanában hét kommentelője címet is szoktam osztogatni. 🙂

    A freebloggal mindig összeveszem, de nem adom fel.

  15. A napokkal már jártam én is meg, főleg éjfél táján, mikor az időzóna miatt nem egyezik a véleményünk. Amúgy nagyon megkedveltem a freeblogot. :-))

  16. motymoty says:

    [csipikenyuszi](#11182850): Az oké, hogy az ember néha elrontja, de volt már olyan, hogy egy napig nem engedett be semmilyen nappal sem. Na az nem volt túl kedves.

  17. Lehet felismeri, hogy te nem vagy freeblogos és játszik veled :-))

  18. motymoty says:

    [csipikenyuszi](#11183960): Ó, a gonosz.

  19. [motymoty](#11185032): :-))

Leave a Reply

