Női merengések tavasztájt

Emlékeztek még a hangulatjavító kiskabátra? Nos, jelentem, már be tudom gombolni magamon. Ami nyilván azt jelenti, hogy elveszítettem keblem egy jelentős részét, és ez nosztalgikus bánattal tölt el. Ugyanakkor viszont egy lépéssel közelebb kerültem a normális BMI-hez és a ruhatáram jelenleg nem hordható háromnegyedéhez.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

23 Responses to Női merengések tavasztájt

  1. Nocsak! Ezt meg kell nézzem magamnak. Bár már én is ott tartanék, hogy a ruhatáram nem használt kilencven százalékának legalább az egyharmadához hozzájuthassak :-((

  2. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#11206831): Hát hamarosan, bár annyira nem látványos, maradt még fölösleg elég 🙂

  3. perenne says:

    Hogy csináltad?

  4. perenne says:

    Bocs, kapkodtam: én máshonnan szeretnék leadni ám, mert “onnan” nincs mit. 🙂

  5. motymoty says:

    Ez most akkor jó hír, vagy rossz hír? 🙂

  6. hosszu says:

    [perenne](#11207032): Hát engem sem ez zavart a legjobban 🙂 Azt csináltam, hogy betiltottam a hirtelen felindulásból elfogyasztott junk foodot, az édességet (de a vigasztalásul kapott kis doboz csoki nem számít… meg az a süti sem, amit a büfés csajtól kaptam, mert úgy látta, hogy energiára van szükségem… szóval érted), a kenyeret lecseréltem pormacskára (ami meglepően költséghatékony, mert eddig a negyedkilós kenyér is képes volt rámrohadni), és szigorúan szabályoztam az adagokat. Ezt leszámítva mindent eszem, amit eddig.

  7. hosszu says:

    [motymoty](#11207143): Azért alapvetően jó 🙂

    Különben épp posztot akartam írni arról, hogy direkt létrehoztam egy új emailcímet, és újraregisztráltam az indakutyafaszára, hogy kommentelhessek hozzád, de a mai napig nem érkezett meg a regisztrációt megerősítő email. Az indalófasz utál engem, tehetetlen vagyok. 😦

  8. éta says:

    Grat.:) Én meg hasonló cselekedetek eredményeképp egyre távolodom a ruhatáramtól.

  9. hosszu says:

    [Margaréta](#11207217): Köszi 🙂 Akkor most én is azt kérdezném, mint Motymoty, hogy ennek most örülünk? 🙂

  10. ólány says:

    Először is gratulálok! Az jó, hogy eszel mindent, csak kisebb adagokban és ami fontos, hogy naponta többször étkezz, a reggeli pedig ne maradjon ki! Azzal elindítod az agyagcserédet, ha utálsz reggelizni legalább vegyél valami Jó Reggelt kekszet, bármit, csak egyél.
    Velem is tegnap közölték, hogy nagyon csinos vagyok most már, jól áll, hogy ledobtam valamennyit, de most már hagyjam abba a fogyást. Ez az, ami most nem megy, ez még folyamatban van. (Lassan leesnek a nadrágjaim…)

  11. éta says:

    Aha, örülünk. Alapvetően. Továbbá szurkolunk a meggazdagodásnak/ruhajavítónak/öveknek, illetve nem törődünk egy ideig az öltözködéssel.:/

  12. hosszu says:

    [mosolygolany](#11207233): Ó, bár én látnék már egy nadrágot, ami le akar esni rólam! Messze még a győzelem, az előbb például foglyul ejtettem magam egy ruhában.
    Majd viszünk neked sok csokit 🙂

  13. hosszu says:

    [Margaréta](#11207235): A meggazdagodásnak szurkoljunk, ruhát venni jó. (Mármint a te meggazdagodásodnak, rám a saját ruháim is az újdonság erejével fognak hatni.) 🙂

  14. ólány says:

    [hosszu](#11207288): Köszönöm, de a sok csokit ki eszi majd meg? 🙂 Nem nagyon vagyok édesszájú, bár van egy-két fajta, amivel azért le lehet kenyerezni és vigaszdíjként is elfogadom. Azért a ruha foglyaként elképzeltelek… jártam már én is így. 😀 De gondolj arra, hogy ez a ruha nyárra már tökéletesen jól fog állni rajtad. Ja, állítólag az is segít a fogyásban, ha soványan képzeled el magad, az agy nagy varázsló. Persze azért az étkezésre sem árt figyelni, mert hiába képzelődik az ember, ha nem tesz a végeredményért semmit. Adjak még hülye és még hülyébb tanácsokat? 😉

  15. éta says:

    Köszi.:) Mondjuk eddig utáltam ruhát válogatni a boltban, de csak mert már sírógörcsöt kaptam attól, hogy minden kicsi és/vagy drága és/vagy stílusában nem passzol. Ez a dolog azóta árnyalódott.:)

  16. motymoty says:

    [hosszu](#11207186): Hát ez kemény. Sajnálom. Pedig most már igazán érdekelne mit akartál mondani. Nem tette be a spamek közé?

  17. hosszu says:

    [motymoty](#11207475): ööö… de 🙂 Most nagyon hülyén érzem magam, én szoktam lassan, tagoltan megkérdezni a tanítványaimtól, ha nem kapják meg az aktuális cuccot, hogy És. A. Spam. Folderben. Nézte. Már? :))

  18. hosszu says:

    [Margaréta](#11207329): naná, ruhát úgy jó venni, ha jól is áll 🙂 Hajrá!

  19. hosszu says:

    [mosolygolany](#11207299): Hát majd kényszerítünk, hogy megedd, úgysem tudsz elszaladni (bocsi, bocsi, nyugodtan vágj hozzám valamit). 🙂
    Amúgy csak azért nem írtam, mert azt hittem, hogy hülyének néztek, hogy fejben is kiosztottam, hogy melyik hónapban mennyit kell fogynom. A szervezetem eddig példásan tartja az ütemtervet, ha ez még két hónapig így megy, akkor elismerem, hogy működik 🙂

  20. motymoty says:

    [hosszu](#11208793): Ne érezd! (Az élet egyik legnagyobb gonoszsága az, hogy míg az ember mások hibáit, gondjait egy pillanat alatt átlátja, addig a sajátjaiban elveszik.)

  21. ólány says:

    [hosszu](#11208809): De nálam lesz ám mankó! A csokit meg végül is… mostanság elkezdtem fogyasztani. Most van az, hogy felélem a készleteimet. Lehet, hogy valami baj van velem. 🙂

  22. Nelli says:

    Gratulálok:)…ha inspirációra vágysz (értsd új, bűnös beszerzésekre:)), engem mindig megtalálsz… és fel a gót öntudattal!

  23. hosszu says:

    [Nelli](#11210836): Köszönöm szépen! Azért a gót öntudathoz sem ártana még néhány kiló mínusz 🙂

Leave a Reply

