Malőr

Gyors megnyugtatásra lenne szükségem, hogy az, hogy felzabáltam a nőnapra kapott doboz csokit, nem azt jelenti, hogy nincs bennem jellem és kitartás, holnapra visszaszöknek rám a leadott kilók, a valagam pedig le fog lógni az ágyról mindkét oldalon.

Remélem, enyhítő körülmény, hogy reggel megkértem Csipkepittyet, zárja el a szekrénybe a munkacsokit.

Jaj nekem.

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

17 Responses to Malőr

  1. nyugi, az ember nem egy gép, nem érdemes úgy viselkedni, mintha azok lennénk. másrészt meg szerencsésebb azonnal megszabadulni a kísértéstől, mint hagyni, hogy elszívja minden erődet.

  2. motymoty says:

    Kívánom neked, hogy ennél nagyobb bajod, keskenyebb ágyad soha ne legyen!

  3. ólány says:

    Ha jól esett az a doboz csoki, akkor egészségedre! 🙂 A többi pedig majd alakul, de nem ettől fog megállni a fogyi, szóval nyugi! 🙂

  4. csipkepitty says:

    (Nem zártam be, csak betettem. Mármint a munkacsokit.)

  5. Ejnye-bejnye! Most látom csak, hogy nem raktam be végülis a kommentet amit ide írtam.
    A lényege az volt, hogy egyetértek Postmodernystkával, a kísértést igenis fel kell számolni, meg kell semmisíteni, csak így harcolhatsz ellene! (Én is azt teszem). :-)))

  6. perenne says:

    Csipke: áldozatos barát elette volna előle 🙂

  7. csipkepitty says:

    [perenne](#11227638): Nem lehet egyszerre futni és verekedni is. 🙂 Az én áldozatosbaráti szerepkörömbe a munkacsoki beszerzése tartozik, elenni egye el más. (Bár ezúttal valami egészen ritkamód rettentőt szereztem be, aminek erőteljes tusfürdő-aromája van, és liofilizált barackdarabkák vannak benne meg rengeteg E.)

  8. Hát ez bizonyára kevésbé étvágygerjesztő mint a belga tengerigyümölcsformájú csoki. Szerintem nem gond ellenállni, pláne ha tusfürdő aromája van. :-))

  9. hosszu says:

    [csipkepitty](#11226951): [perenne](#11227638): Működni fog az így is, nem turkálok más szekrényében. Még akkor sem, ha az az én szekrényem. Szóval értitek 🙂

  10. hosszu says:

    [motymoty](#11226668): [mosolygolany](#11226724): Köszi 🙂

  11. Szóval én nem érdemlek köszönetet, amiért azt ajánlom, hogy semmisítsd meg a kísértést? :-)) Pedig evés általi azonnali megsemmisítésre gondoltam :-)) Én is azt tettem!

  12. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#11229089): De, de, a kísértés pedig teljes mértékben megsemmisült azóta 🙂

  13. Laura says:

    Muffint ki kér? 🙂

  14. hosszu says:

    [Vaszilisza](#11229398): Muffint feltétlenül kérünk, főleg ha csokis 🙂

  15. ólány says:

    [Vaszilisza](#11229398): Ééééén kérek szépen, köszönöm! 🙂

  16. stali says:

    Pfuj, mindig csak az a nasi, meg a kísértés, aminek sehogy nem vagytok képesek erkölcsös szűz módjára ellenállani!!!
    HOL A SÖRÖM???
    Micsoda dolog, édesség. Bahh.

  17. hosszu says:

    [stali](#11234344): Ugye? Puhány hedonisták vagyunk mind egy szálig 🙂

Leave a Reply

