Showers sweet

Már arról is régen írnom kellett volna (de úgyis most van szezonja), hogy kaptam Csipkepittytől egy minitusfürdőt, aminek egybehangzó véleményünk szerint Canterbury mesék-illata van.

Majd valamikor április elején, amikor az ifjú nap már félúton jár a Kosban, zarándokútra kelek előveszem, és rituálisan megfürdök vele.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

16 Responses to Showers sweet

  1. hosszu says:

    És akkor most tényleg magyarázza meg nekem valaki, hogy Chrome alatt miért nem működik az áthúzás 😦

  2. Hát biztosan ugyanazért, amiért az explorer alatt meg nem látszanak a hangbetétek. :-))

  3. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#11230234): Sovány vigasz 😦

  4. Laura says:

    Én látok mindent. Opera alatt 🙂

  5. hosszu says:

    [Vaszilisza](#11230339): Végül is elfér itt egy negyedik böngésző is 🙂

  6. Még egy böngésző az még egy alteregó. Lehet tényleg nem rossz. :-))

  7. ólány says:

    [hosszu](#11230134): Nekem működik a chrome alatt az áthúzás gond nélkül, bár nekem az exploreren kívül nincs is más böngészőm és nem is hiányzik. Arra az illatra pedig nagyon kíváncsi lennék! 🙂 Biztos nagyon fincsi.

  8. hosszu says:

    [mosolygolany](#11230647): Akkor végképp nem értem, hogy nekem miért nem megy 😦

  9. [hosszu](#11230669): nálad a firefox se megy… biztos a fengshui alapján böngésző-ellenes sarokban tartod a gépedet 🙂

  10. hosszu says:

    [postmodernystka](#11231777): Remélem, nincs igazad, mert sehol máshol nem fér el az irodabútor 🙂
    Amúgy az újrarakás óta eltötyög a Firefox is, csak közben rákaptam a Chrome-ra.

  11. ólány says:

    [hosszu](#11231782): Helyes, én csak támogatni tudom, örülök, hogy rákaptál. Állítólag jóval biztonságosabb is, mint bármelyik más böngésző. Meséltem már a hacker találkozós történetet?

  12. perenne says:

    Engem rákényszerítettek a firefox-ra, megszoktuk egymást, most már kedvelem is. Szerelem nem lesz belőle 🙂

  13. hosszu says:

    [perenne](#11232431): Most elképzelem, amint különös kegyetlenséggel kényszerítenek, hogy firefoxot használj 🙂 Én nagyon szerettem, de egy darabig nem volt hajlandó működni, úgyhogy hűtlen lettem hozzá.

  14. hosszu says:

    [mosolygolany](#11232363): Rémlik, hogy talán, de nem emlékszem, mi volt a lényeg 🙂 Van azért pár szokása, ami nem tesz teljesen boldoggá, de megvagyunk 🙂

  15. perenne says:

    Hosszú: sima ügy, az MVH-s beadások csak az alatt futnak. Kész. És mivel a munka is a szerveren zajlik, önként és dalolva hozzászoktam. 🙂

  16. hosszu says:

    [perenne](#11235519): Így már minden világos 🙂

Leave a Reply

