A Budapest Banknak

pedig a kurva anyját.

Köszönöm, csak ennyit szerettem volna mondani. Most már jobb.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

26 Responses to A Budapest Banknak

  1. Ez az amire gondolok???

  2. hosszu says:

    [Vaszilisza](#11235832): Á, még a múltkori ügy. Eddig tartott, amíg kitalálták, hogy úgy kell nekem, miért nem vigyáztam jobban. Tud valaki egy normális bankot?

  3. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#11235842): Az, az 😦 Nem mintha másra számítottam volna, de azért dühöngtem egy verset.

  4. ólány says:

    Sajnálom. 😦
    Ezek szerint a nem nyert kártyát húztad. Egyébként pedig nem, nem tudok én sem olyan bankot, ami normális lenne, mindegyiknek van valami stiklije sajnos.

  5. Na, ezentúl nem is nézem már meg a Zoltán és Emese reklámokat! :-((

  6. hosszu says:

    [Vaszilisza](#11236283): Hát nyiff, de ennek annyi, rosszabb ne jöjjön, ha kérhetném 🙂

  7. Panzer says:

    Ize… en azert megkerdeznek meg egy jogaszt, mert szvsz boven lehet vitatkozni a bankkal.

    A vita soran pedig belengetnem a nyilvanossag tajekoztatasat is, kezdve a fogyasztovedelemi fofelugyeloseggel, folytatva a Homarral, stb.

    Attol, hogy ok adtak elso korben egy elutasito valaszt (nyilvan, hiszen nekik ez a konnyu), meg nem jelenti azt, hogy itt fel is kellene feltetlenul adni.

    Szvsz ez inkabb olyan, mint egy alkudozas kezdete. Ok ezzel nyitnak. Ha te ezt elfogadod, akkor ugy lezarva, ok nyertek. Ha nem fogadod el, akkor megy a dolog tovabb.
    Persze, nyilvan soka fog tartani, meg maceras, stb. – de szerintem egyaltalan nincs ez veszve.

  8. perenne says:

    Panzernak van igaza. Egy kis utánjárást, próbálkozást megér.

  9. Csatlakozom! Biztosan idegörlő, de annyi ráfordítást talán megér, hogy piszkáld őket. Tudom, nagyon kevés az időd, de amiket Panzer írt, elég jó útnak tűnik. :-)) Emesét akkor is kitagadom!

  10. hosszu says:

    Igazatok van, utánakérdezek, köszi.

  11. ólány says:

    Melletted állok!

  12. motymoty says:

    Hajrá, ne hagyd magad!

    Nekem az axa bejött, webes felület, sok kamat, csak telefonon lehet intézni mindent vagy online, igazi intézésfóbiásoknak van, mint én.

  13. anyuss says:

    [motymoty](#11237507): SOK kamat?? Sztem véletlenül kölcsönt vettél fel.

  14. [anyuss](#11237723): hehe, ezen jót röhögtem 🙂

  15. motymoty says:

    [anyuss](#11237723): 🙂

  16. Laura says:

    [anyuss](#11237723): XD

  17. hosszu says:

    [anyuss](#11237723): ez tényleg 😀
    [mosolygolany](#11237474): [motymoty](#11237507): köszönöm!

  18. ólány says:

    Ha akarod megyek veled ügyintézni is, jövő héttől úgyis elég nyomorultul fogok kinézni, én leszek a szegény szerencsétlen nyomorék húgod, akiről gondoskodni kell és mit tudom én! Mit szólsz? 😀 Ha meg kötekednek, akkor kemény az a gipsz ugyebár… 😉

  19. hosszu says:

    [mosolygolany](#11238510): Jahaj 🙂

  20. Húha, milyen kamikaze bevetésre készülsz a kis gipszeddel Mosolygólány! Ezt nevezem pozitív hozzáállásnak! :-DDD

  21. ólány says:

    Azokat, akiket szeretek, nos, értük sok mindent megtennék, még a kamikaze akciót is vállalom 😉

  22. yosha says:

    Már nem is a poszton röhögök

  23. hosszu says:

    [yosha](#11240550): Hát a posztot nem is viccnek szántam 🙂

  24. [yosha](#11240550): ejnye-bejnye yosha :-))

Leave a Reply

