Lelki izék 2

Ma meg az volt, hogy mentem az utcán lehajtott fejjel, pontosabban vánszorogtam, mert 10 óra gyár sokat kivesz az emberből (meg a csinicipőt sem ilyen távú igénybevételre tervezték), elment mellettem valaki, én pedig továbbvánszorogva megéreztem (nő vagyok, vagy mi), hogy a valaki megállt mögöttem, és most néz. Visszafordultam, és persze egy volt tanítványom volt az (volt és jelenlegi tanítványaim bármilyen élethelyzetben képesek előugrani egy bokorból, de erről már írtam), aki épp valami baráti sörözés közepéről szaladt ki (általam ismeretlen okból) pont elém az utcára. Valószínűleg ennek a körülménynek köszönhető, hogy miután megbeszéltük, ki hol tart éppen az életével, elmondta, hogy 1. én voltam az egyik kedvenc tanára, 2. rohadtul utálta a tantárgyamat (olyan sokan vannak ezzel így, hogy ettől az én mosolyom meg sem rezzen), és mindig kegyelemkettessel ment át (ilyesmire soha nem emlékszem utólag, hogy kinek hányast adtam), 3. de ettől függetlenül nagyon szeretett bejárni az órákra.

És ezeket nem azért írom ám le, hogy burkolt és álszerény módon közhírré tegyem, hogy milyen fasza tanár is vagyok én, hanem mert mostanában nagyon felszaporodtak ezek a dolgok, és gyakorló fatalistaként összeraktam, hogy mit is akar üzenni a sors mindazzal, ami az utóbbi időben körülöttem történik, és – guess what – az üzenet olyasmi, amit magamtól is tudok már egy ideje.

Lehet, hogy “lelki izék” rovatot indítok, titeket pedig megkérlek, hogy imádkozzatok értem, ki-ki a saját hite szerint.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Lelki izék 2

  1. Na ne, ez most tényleg nagyon fatalistán hangzik. Vedd a jobbik oldalát a dolgoknak: igen, eltelt némi idő és átment a kezeid közt néhány évjáratnyi nebuló, de mind kedvel téged és szépen emlékszik vissza rád és ettől jobban kéne érezd magad. Az imádkozás nem gond, minden este gondolok rád, meg az összes családtagomra, belértve az ebet is! :-))
    Zavard el a fekete gondolatokat!!!!

  2. laciba59 says:

    Idecsöppentem, mert sok kedvencem idejár. Olvasgatlak: bölcsészet, tanítványok, humor, lelki izék… Ez jó! Örülök, hogy két hónapos újoncként megtaláltalak! (egy szintén zenész) 🙂

  3. hosszu says:

    [laciba59](#11258768): Üdvözöllek, és köszönöm (a kedvenceidnek is, akiken keresztül idetaláltál)! Bevallom, én már “ismerlek”, csendben olvaslak egy ideje 🙂

Leave a Reply

