Ah, kínos élet…

Most értem el azt a nagyszerű állapotot, amikor a melltartóim kilenctizede még kicsi rám, a tavaly beszerzett egytized meg már lötyög.

Vajon ősanyáink is ennyit szenvedtek a mamutbőrök miatt?

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

28 Responses to Ah, kínos élet…

  1. éta says:

    😀

    Akkor előre a 9/10 visszaszerzésére! (Tudom, azon vagy…) Amúgy ha van köztük méret, akkor vegyél 1 db-ot, ami még épp jó, de majdnem kicsi. Ha meg nincs köztük méret, akkor… akkor.. ööö… próbáld kisebbre állítani a lötyögős pántját, hátha az segít valamit.:D

  2. anyuss says:

    [Margaréta](#11262230): De jó neked, az én méretemben egyszerűen nem gyártanak melltartót, csak béleltet, az meg pfúj. A múltkor felpróbáltam egy olyat ami a gyerekosztályon volt kirakva… nem zavarna h kis katicák vannak rajta, de szűk volt.

  3. motymoty says:

    [anyuss](#11262308): Az én méretemben sem gyártanak, még béleltet sem. Hát nem hordok, ez van. 🙂

  4. anyuss says:

    [motymoty](#11262351): Hát ugye aki megengedheti magának 🙂

  5. Nekem is dülledeznek szépen ki az ikreim a cicifixekből. Még az a malőr is megtörtént, hogy a kedvenc pamut-melltartómból vettem utánpótlást, 1 fehéret, 1 feketét, a megszokott méretet, a régi az tökéletesen áll még most is csak elcsúnyult, de jajjjjj piacgazdaság, a cég, gondolom takarékossági szempontból, de egy kerek mérettel alulfaragta a méreteket, az újak kicsik.:-(((((
    Most várhatom, amíg belefogyok.:-((

  6. hosszu says:

    [motymoty](#11262351): Erre csak azt tudom mondani, amit anyuss…. 🙂

  7. hosszu says:

    [Margaréta](#11262230): Hát fogalmam sincs, mi az aktuális méretem, de egy (két) hét múlva már úgyis más lesz, úgyhogy hajrá kilenctized 🙂

  8. Nocsak, ilyen gyorsan változik? :-))

  9. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#11263192): Jó, a két hét lehet, hogy túlzás, de három hónap, hat kiló, and counting…

  10. laciba59 says:

    Egyre vonzóbb ez a blog…! :-)))

  11. hosszu says:

    [laciba59](#11263315): De biztos a magvas mondanivalója (és véletlenül sem a mellek) miatt, ugye? 😉

  12. anyuss says:

    [laciba59](#11263315): Nem ér! Aszittem ide csak csajok járnak 😦

  13. éta says:

    Hehe. És láttátok a tegnapi “Nyál és könny az óceánon is túl” c. sorozatot? Mert szerintem Juan-Antonio igazán összejöhetne már Claraval, annyira egymáshoz valók, egyenesen cukik együtt…

    Na, és akkor most már beszélhetünk a hü… szóval a melltartóméretekről.

    Különben az én méretemben meg ált. csak ilyen nagymamás (jobb esetben “egyszerű”, rosszabbban randa, de a legjobb esetben is max. fekete és testszínű, de inkább csak fehér) melltartókat lehet kapni… és/vagy baromira drágák.:( A hab a tortán meg az, hogy én nem bírom a merevítőt a melltartóban. Szerintem a rossz tartásom miatt nyom.:( Szóval nekem muszáj anélküli, ami meg már önmagában nem kis feladat. Nehézazélet.

  14. hosszu says:

    [Margaréta](#11263716): 😀
    A merevítő akkor nyom, ha kicsi, de tény, hogy van, aki nem bírja. Én meg eltöröm őket (wtf?), ténylegnemegyszerű.

  15. @Margareta: Soha ne becsüld alá a nagymamákat! Íme egy kis illusztráció: http://armandoas69.files.wordpress.com/2010/03/concurso-pps.pps

    A merevítőket én sem bírom, de az nem akadály, elég egy kis szúrást ejteni a belső oldalán az alagútnak, amibe bevarrták és szépen ki lehet húzni belőle. Én ahogy megvásároltam már ki is cibálom belőle. :-))
    Sztem a kínai áruházakban tisztességes áron kitűnő minőségű melltartókat lehet kapni. Nálunk legalábbis igen, nálatok meg jobb árujuk van.

  16. laciba59 says:

    [hosszu](#11263374): Természetesen a magvas…! 🙂
    [anyuss](#11263595): Nem volt kiírva, hogy ez női szakasz. 🙂
    Csipikenyuszi, köszi a nagyanyókat! 🙂

  17. éta says:

    [csipikenyuszi](#11263895): Nem a nagymamákkal van gond, hanem a fényes és ormótlan melltartókkal. Amúgy az a baj, én is próbáltam már kiszedni belőle a merevítőt, de úgy meg nem tart rendesen, mivel ugye arra tervezték, hogy a merevítővel együtt legyen jó.

  18. [laciba59](#11263928): :-DDDD
    [Margaréta](#11263937): sajnálom, itt egész pofásakat lehet szerezni, és a merevítő kicibálása sem okozott eddig gondot, anélkül is jó maradt a formája. :-((

  19. anyuss says:

    [csipikenyuszi](#11263895): Nem létezik h ezek ennyi idősek!!! 🙂

  20. Hehehe, lehet a sok szambázás teszi, nem tudom! :-))

  21. motymoty says:

    Kellett nekem megnézni a nagymamákat.. Mondjuk addig még csináltthatok magamnak ilyen melleket, ha nagyon unatkozom.

  22. hosszu says:

    [motymoty](#11264844): Figyelj, ezeket ők is csináltatták 🙂

  23. hosszu says:

    [laciba59](#11263928): Nem is női szakasz, csak nem minden férfiolvasó szól hozzá a hangsúlyosan női nyavalygásokhoz, gondolom 🙂

  24. Laura says:

    Rám nincs méret. Ami körbeér, annak a kosarába a fejem is beleférne. 😦

  25. motymoty says:

    [hosszu](#11265165): igen, azért mondom. Persze akkor is pofátlanság, hogy így néznek ki. (Főleg mivel én műtét nélkül szeretnék így kinézni. :D)

    [Vaszilisza](#11265205): Ezzel én is pont így vagyok, csak nem sikerült még ennyire jól megfogalmaznom. 🙂

  26. anyuss says:

    [motymoty](#11265573): Tegnap megmutattam bélámnak, erre azt mondta h én is nézek így ki, ami nagyon kedves próbálkozás volt a részéről, aztán még háromszor végignézte a képeket 😀

  27. hosszu says:

    [anyuss](#11265649): Kedves ember ez a Béla 🙂

  28. motymoty says:

    [anyuss](#11265649): 😀

    Én nem mutatok ilyeneket a Bélámnak, mert az ilyen lufis nőktől sikitófrászt kap.

Leave a Reply

