Kezdődik

A hálószobámban pillanatnyilag egy bazinagy darázs ül, amit szellőztetés után véletlenül bezártam (mert még reflexből befejeztem a kilincsfordítást, mielőtt reflexből hanyatt-homlok kimenekültem volna). Ebből egyenesen következik, hogy ma fésülködés és tükörbenézés nélkül megyek dolgozni, és a nagyszobában alszom a matracon.

Bazdmeg, bazdmeg, bazdmeg.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

53 Responses to Kezdődik

  1. hosszu says:

    [anyuss](#11274809): a nagyszobában aludtam, fésűt meg találtam az ablakban, de minek (a munkahelyemen volt alkalmam megszemlélni a hajam – böjti boszorkány, ahogy a nagymamám mondaná).
    Azon már én is gondolkodtam, hogy mennyi ideig maradhat életben egy darázs a bezárt szobában, de sprayt mindenképpen venni fogok, ő lesz az én legjobb barátom, csak jussak el végre boltba (ma a csekkek élveztek elsőbbséget).

  2. hosszu says:

    [Vaszilisza](#11274674): [csipikenyuszi](#11274717): Én ehhez béna vagyok ugyan, de majd lesz háló is. Meg gondolkodom egy ultrahangos rovarriasztó beszerzésén.

  3. cecameca says:

    Gondoltam Pest Reject,de utananeztem,es senkinek se valt be.Megoldjuk a szitat.Addig spray.

Leave a Reply

