Ha kedd, akkor katasztrófa

Nem, most nincs darázs, viszont a Főtáv csinál valamit a melegvízzel. Ma valószínűleg jólfésülten, ámde büdösen megyek majd tanítani.

Updét: Ja, és már megint lesántultam.

Updét 2: A napom innen kifejezetten lefelé ment, viszont – gondolkodott pozitívan – újra tudok sírás nélkül zoknit húzni. I’m marrying my Cataflam!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

14 Responses to Ha kedd, akkor katasztrófa

  1. anyuss says:

    Ejnye ezek az elpuhult mai fiatalok… hát hideg vízben nem lehet tisztálkodni? 🙂 Bezzeg az én időmben, amikor téli reggeleken először fel kellett törni a jeget a mosdótálban!!! 😀

  2. hosszu says:

    [anyuss](#11284663): De mi aztán feltettük a kályha tetejére melegedni 😀 Hidegvíz, brrr… majd ha 40 fok lesz kint, akkor esetleg 🙂

  3. anyuss says:

    [hosszu](#11284665): Micsoda pazarlás, reggel begyújtani a kályhába. Nem elég estére?

  4. hosszu says:

    [anyuss](#11284783): Aztán főzni min fogunk? 😉

  5. anyuss says:

    [hosszu](#11284816): FŐZNI??? BÖJTI IDŐBEN??? 😦

  6. A böjt nem arra van, hogy éhenhalj, hanem hogy ne egyél húst! :-)) Mi amúgy is diétázunk, de legalább ötven évre előre leböjtöltük amit kellett a szomorú ’89 előtti években, amikor 2szer egy évben ettünk húst ha hajlandó voltam 6-8 óra hosszatt sorbaállni. Akkor is kérdéses volt, marad-e amíg a pulthoz ér az ember. Nagypénteken igen, szigorú böjtöt tartunk! :-))
    Hossszukám, mitől sántultál le? Ne már te is!
    :-((

  7. anyuss says:

    [csipikenyuszi](#11285112): Vicc próbált lenni 🙂 De azért régen nem csak annyit jelentett a böjt h nem ettek húst.

  8. [anyuss](#11285159): Már hogy ne érteném, hogy vicc volt, igencsak szórakoztató szópárbajt vívtatok Hosszuval. :-)) Attól még eszembe jutott a böjt kapcsán egysmás. A böjt meg valóban többet jelent a hús megvonásától, de a mai társadalom, melynek egy része átment a kommunista rendszeren is, különböző módon éli meg valláshoz kötött ünnepeinket. Mindenesetre bárkinek jót tesz egy kis önkritikával egybekötött önvizsgálat, no meg egy kis koplalás is, akár hívő személy akár nem. A többi pedig hagyomány, amit tovább kell adni. Bár az ártatlan kisállatok meg a fenyők mészárlását szívesen letiltanám, függetlenül attól, hogy mit szimbolizál. :-((

  9. anyuss says:

    [csipikenyuszi](#11285487): Sajnos én szeretem megenni az ártatlan kisállatokat (meg a nagyokat is), pedig a mészárlást ismerem, voltam néhány vágóhídon. De hogy kiscsirkéket meg kisnyulakat árulnak ilyenkor, a szülők megveszik a gyereknek, aztán az új kedvenc persze pár nap múlva kimúlik… hát azt én is utálom.

  10. Bizony, én is iszonyodom ettől az egésztől. Amúgy én is szeretem a húst, mégis sajnálom az állatokat. De ha sokáig ragozom, a végén még vegetáriánus leszek, félig már úgyis azok vagyunk. :-))

  11. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#11285112): [anyuss](#11285597): Csak a szokásos, de a Cataflam az én barátom 🙂
    A kisbárányokat pedig én is nagyon sajnálom, de alig várom, hogy megehessem őket (elnézést kérek, Hosszu Sötét Oldalát hallottátok)

  12. anyuss says:

    [hosszu](#11286051): Hú most elképzeltelek vértől csöpögő hosszú szemfogakkal 😀 brrr

  13. hosszu says:

    [anyuss](#11286204): Nem nyersen, na! 🙂

  14. Ez a harisnyahúzós sírásos dolog nagggggyon ismerős. Ezzel bajlódom még mindig, de borzadva gondolok arra, hogy ki kéne áztatnom a lábamat és levágnom a körmömet, de hogyan????? :-((

Leave a Reply

