Telefon

H: – …és csak remélni tudom, hogy addigra lehiggadok, mert ha most találkoznánk, én… én…

Cs (segítőkészen): – Kihúznád a beleit, és citeráznál rajtuk?*

H (boldogan): – Igen! Igen!! Pontosan!

*Persze lehet, hogy ezt nem tele buszon, dugóban kellett volna mondania. De legalább senki sem fog a lábára lépni.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to Telefon

  1. Hehehe, ez tetszett!!!!! :-DD

  2. ólány says:

    Nekem is! Min vagy kin húztad fel ennyire magad?

  3. hosszu says:

    [Mosolygólány](#11286859): Majd elmondom, nem publikus 🙂

  4. anyuss says:

    Persze, neki biztos a nemi szervet is elmondtad… 😦

  5. anyuss says:

    Jaj de hülye vagyok aszittem postmodernystkánál vagyok 😦 ugrálok össze-vissza mint a bakegér.

  6. hosszu says:

    [anyuss](#11287283): Milyen nemi szervről szeretnél hallani? 🙂

  7. anyuss says:

    [hosszu](#11288408): Ami jó neki a futáshoz 🙂

  8. hosszu says:

    [anyuss](#11288427): Azt én sem tudom 😉

  9. Nocsak, ez kezd érdekes lenni! :-DD

Leave a Reply

