Az elnyomásról

Cs: – Én itt el vagyok nyomva.

H: – Dehogy vagy elnyomva.

Cs: – De, én el vagyok nyomva.

H: – Nem.

Cs: – DE IGEN! EL VAGYOK NYOMVA!!!

H (riadtan): – Oké. El vagy nyomva.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

13 Responses to Az elnyomásról

  1. perenne says:

    Nálad is csak főzőtejszín volt? 🙂

  2. hosszu says:

    [perenne](#11323657): 😀 Nem, én készültem 🙂

  3. csipkepitty says:

    Meséljük el szépen az előzményeket is. 😀
    Cs: (ásít. Fél tíz van este, Cs. reggel négy óta fent kukurikú.)
    H (legtanárosabb hangján): NEM ÁSÍTOZIK! NEM ELALSZIK! FIGYEL!

  4. perenne says:

    Jogos a két pont. El vagy nyomva. 😀

  5. hosszu says:

    [csipkepitty](#11323711): Hát, egy ilyen történelmi pillanatnál… 🙂

  6. Laura says:

    Szerintem nincs mit egymás szemére hánynotok ;-D

  7. vera says:

    and we are all individuals

  8. csipkepitty says:

    [vera](#11325839): I’m not!!! 😀

  9. stali says:

    ti csak ne hányjatok! főleg ne egymás szemére…
    Az elnyomottak és elnyomók nézegessenek a képtáramban, javaslom, érezzék otthon magukat, miközben velem jönnek Erdélybe.
    Azt nem is írtam bele, hol mentünk a Küküllő mellett. Ahonnan úgy érzem, mintha dióhéjban jöttem volna emide, haza.
    Ja, és ha kértek egy korty szilvateát, most van.

  10. csipkepitty says:

    [stali](#11339402): Köszönjük a felajánlást. 🙂

  11. hosszu says:

    [stali](#11339402): Nézegettem, nagyon szépek. És hogy megnőtt a hajad 🙂
    Szilvatea, ez jó 😀

  12. stali says:

    Na halljátok, a fináncok ott sem gyengéd szűzlányok csapata!
    Ja, a hajam? Az eszem meg elszállt…

  13. hosszu says:

    [stali](#11341529): Tudomásom szerint tényleg nem, de hol találkoztál te fináncokkal? 🙂
    Az eszedet meg sose bánd, ha boldog vagy 😀

Leave a Reply

