The dark side of the mind

Kubában egyre gyakoribb, hogy kirabolják a turistákat, fehér nőként meg főleg nem túl biztonságos egyedül csavarogni. Ezért nem is értem, hogy juthatott eszembe, hogy egy gumimatracon fogok olvasgatni a kikötőben, miközben nézem a halászokat. Még akkor sem fogtam gyanút, amikor egy fickó a csónakja után kötötte a matracot és megindult a part felé, gondoltam, parti őr, biztos tilos a hajók között gumimatracozni. Akkor ijedtem meg, amikor a város helyett a susnyás felé vette az irányt, ahol már várta a társa, de akkor nagyon. De kiderült, hogy nem emberrablásban vagy kéjgyilkosságban utaznak, csak a papírjaim kellenek nekik. Odakiáltottam, hogy azok a csomagomban vannak, a szállodában (majd pont egy gumimatracra fogom magammal vinni az útlevelemet), és elfutottam. Gondolom, azért hagytak elmenni, mert látták, hogy nincs nálam táska. Szerencsére a város nem volt messze, és az extáncpartnerem vállalta, hogy kikísér a reptérre, sőt, haza is jön velem, ha a nemdohányzó szekcióban ülünk.

Később úgy döntöttem, elmegyek Postmodernystkáékhoz, a város egy olyan részére, ahol még nem jártam, de már hallottam róla, szép környék, és az épületeket az ábécé betűivel jelölik házszám helyett. Gyalog mentem, hogy élvezzem a levegőt meg a kilátást, de elfáradtam, ezért az Á jelzésű épületnél aludtam kicsit a fák tövében. Utána akkurátusan összehajtottam az ágyneműmet (hogy nehogy áthajtsanak rajta az autók), és ott hagytam az út szélén. Nem voltak még otthon, de bejutottam a lakásba. Az erkélyükről közvetlenül át lehetett jutni a szomszédos bárba, ahol ittam egy kávét, aztán visszamentem, és lefeküdtem aludni. Azt már nem tudom, mi vett rá, hogy lemenjek bezárni a ház bejárati ajtaját, azt pedig végképp nem, hogy ehhez miért nem tettem szemüveget, szemüveg nélkül ugyanis nem látok. Nagyon nem. Azt mondjuk még láttam, hogy bejön valaki az utcáról, meg a haja színét, de az arcát már nem tudtam kivenni. Ez nyugtalanított, főleg, hogy éjszaka volt, sehol egy lélek, de nem mondott semmit, én meg bíztam benne, hogy ő is a házban lakik. Csak a lakás nyitott ajtajában jöttem rá, hogy mögöttem áll, amikor kinyúlt, és megérintette a hajam.

Az életem csupa móka és kacagás, problémám szinte semmi, tökre érthető, hogy azzal szórakozom, hogy magamat ijesztgetem, amikor pihenhetnék.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

18 Responses to The dark side of the mind

  1. csipkepitty says:

    Mondanám, hogy alvásra lenne szükséged, de hát ugye…

  2. motymoty says:

    Minek aludni, amikor utazni is lehet helyette. Remélem azért nem égtél le. 😉

  3. hosszu says:

    [csipkepitty](#11328869): Egy másik agyra lenne szükségem, alighanem, de legalábbis kevésbé élénk fantáziára.

  4. hosszu says:

    [motymoty](#11328902): Kubában? Nem, kifejezetten hűvös, felhős idő volt, kapucnis esőkabátban és bakancsban feküdtem a gumimatracon. Ez mondjuk jól jött, szar lett volna bikiniben, mezítláb keresztülrohanni az erdőn.

  5. Laura says:

    Na jó, de mi jött mindez után? ;-D

  6. hosszu says:

    [Vaszilisza](#11328944): Mi jött volna? Felébredtem, összevissza dobogó szívvel, diónyi gyomorral és enyhe hányingerrel. Mind a kétszer.

  7. laciba59 says:

    Két ragyogó bevezetés egy-egy thrillerhez! Írd meg! Ezzel pénzt lehet keresni! :-)))

  8. hosszu says:

    [laciba59](#11328955): Köszönöm 🙂 Lehet, hogy tényleg inkább thrillereket kéne írnom 🙂

  9. motymoty says:

    [hosszu](#11328911): És nem lett vizes a ruhád? Szerintem azt a gumimatracot szabadalmaztatnod kellene. Főleg, hogy egy pillanat alatt le lehet róla ugrani. 🙂

  10. Laura says:

    [hosszu](#11328950): az nem buli 😦

  11. hosszu says:

    [Vaszilisza](#11329052): Pedig amilyen kipihent vagyok, akár bulizhattam is volna.

  12. hosszu says:

    [motymoty](#11328994): Nem, nem lett vizes, azért nem is ugrottam, hogy ne vizezzem össze magam (fázós vagyok), meg különben sem jó bakancsban úszni.

  13. anyuss says:

    [hosszu](#11329241): És az ágynemű se lett vizes? Mert az ugye nálad volt…
    Irigyellek ám benneteket, én szinte semmire nem emlékszem az álmaimból 😦

  14. hosszu says:

    [anyuss](#11329437): Nem, nem, ezt összekeverted (nem hibáztatlak)! 🙂 A matrac Kubában volt, az ágynemű meg már a másik álomban, egy alternatív Budapesten 🙂

  15. Na, ez valóban érdekes. Ahogy egy pár napig nincs időm blogot olvasni, rögtön érdekes dolgok történnek. Az álmodban felismerni véltem az okirat-ügyintézési kálváriát, az erkélyeden való leégést, az elmúlt napok rossz időjárását, na meg egy csomó más számodra kellemetlen dolgot. A thriller-írás nem is rossz ötlet, de szerintem ez egy újabb fejezet kéne legyen a CSKRD-ből, elvégre Csipke is közismerten ronda és lehetetlen álmokat produkál. Csak rajta! :-DDD

  16. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#11329548): Nyilván megtörtént/elfojtott dolgokat reciklál a tudatalattim ilyen csinos módon, de nem szokta ennyire strapálni magát. A thriller-írás meg egyelőre várjon a sorára, lásd következő poszt.

  17. csipkepitty says:

    [csipikenyuszi](#11329548): Na az lenne még kemény dió, ketten írni…

  18. Igen, láttam, milyen szépen alakul a továbbiakban is neked. Az álom meg valóban napi gyötrődéseidnek, gondolataidnak szép telenovellája, melyet az agyad állít össze valami kerettörténetbe illesztve a dolgokat.
    De akkor könyörgöm, mi a fenét kerestem én ma éjjel az egyetem kampuszában, szobát keresve magamnak? Aztán több szoba átvizsgálása után, mikor minden olyan idegennek tűnt, rájöttem, hogy az az orvosi egyetem kampusza, arrébb mentem és végül találtam a műegyetem kampuszában egy kis szobát, aminek nem volt ablaka, vagy 5 méter magas volt, jó hosszú és másfél méter széles, de szabad volt. Mikor mondtam, hogy megyek elintézni a papirokat, felébredtem. :-))

Leave a Reply

