Újabb kiváló kérdés

Avagy magára vessen, aki hülyébbnél hülyébb hírlevelekre iratkozik fel. Ma a következő címmel érkezett egy az egyik nyelvtanulós oldalról: “Te vagy a romló oktatás oka, [Hosszu becsületes polgári neve]?”

Hát így négy óra alvás után őszintén remélem, hogy nem, bzmg, különben elmegyek vécésnéninek.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

18 Responses to Újabb kiváló kérdés

  1. Háááát, így legyen önbizalma az embernek tanítani???????!!!!!!!!!! Pfúj, azonnal iratkozz le, mert ezek hülyék!

  2. éta says:

    És ezt mégis mire értették?

  3. hosszu says:

    [Margaréta](#11330604): [csipikenyuszi](#11330532): Igazából nem tanároknak szánták, hanem nyelvtanulóknak, és nem személy szerint engem akartak csesztetni, gondolom, névre szólóan elküldték mindenkinek, aki feliratkozott.

  4. éta says:

    Persze, én ezt értem, de ki és miért oka??

  5. laciba59 says:

    Esedezem a bocsánatodért, de nagyot röhögtem…! :-)))

  6. Bármilyen okból is, de nagyon demoralizáló lehetett. :-((

  7. fűzfavirág says:

    Izgalmas gondolat. A globális felmelegedést nem akarnák a nyakadba varrni, hamár?
    Engem telefonon szoktak hívogatni, hogy “Remek angoltanfolyamot tudunk ajánlani, most indul, garantáltam megtanítjuk”, mire én elhalóan csak annyit bírok válaszolni, hogy “Én maximum tanárként lehetnék benne érdekelve”. Ezen mindig meglepődnek. Ráadásul csalok, mert nincs is nyelvtanári diplomám, csak bölcsész 😀

  8. hosszu says:

    [Margaréta](#11330650): Szerintük a diákok, mert nem tanulnak.

  9. hosszu says:

    [laciba59](#11330757): Örülök 🙂

  10. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#11330963): Annyira azért nem, de meglepődtem, az biztos.

  11. hosszu says:

    [fűzfavirág](#11331566): Jöhet a felmelegedés is, Csipke úgyis szokott olyanokat mondani, hogy “mindennek te vagy az oka”.
    A remek angoltanfolyamok egy részén nulla diplomával rendelkező diákok tanítanak, illetve az újabb időkben BA-t végzettek, de az se tanárszakos.

  12. Jó, jó, de el tudom képzelni milyen kellemes is lehet az, mikor a kis reggeli kávédat szürcsölve leülsz a géped elé, aztán jön a mellbevágó mail, hogy “Hosszu, te vagy az oka…..”. Pedig te lelkesen és lelkiismeretesen tanítottál! És dolgozatokat javítottál! 🙂

  13. perenne says:

    Isten se mossa le rólad.
    Ja és a 3 napos jeges esőnek is. 🙂

  14. Panzer says:

    Hm. Igy utolag belegondolva persze, nyilvan valami reklam…de elsore en sem orulnek neki, ha ilyet olvasnek. (Pedig lehet, hogy en vagyok az oka egyebkent… 🙂 )

  15. hosszu says:

    [perenne](#11331914): Jöhet az is 🙂

  16. hosszu says:

    [Panzer](#11332174): Diákként is marha jó lehet ilyet olvasni. Remélem, legalább sokat fizettek érte a kivételesen tehetséges marketingesüknek 🙂

  17. bocs, de ezen hülyére röhögtem magam. igaz, kicsit fáradt vagyok 🙂

    a világbékével hogy állsz?

  18. hosszu says:

    [postmodernystka](#11333934): Mióta megnéztem a finn versenyző dalát az Eurovíziós izén, azóta ambivalensen 🙂

Leave a Reply

