Öccá’

Nem gondoltam volna, hogy az ötszázadik bejegyzés félév végi tanári nyavalygásaim és dolgozathegyek közepette ér majd (bár mondjuk mire számítottam?). Ünnepelni pálinkával agyzsibbasztással fogok: először megnézek egy rettenetes, rettenetes filmet, aztán este az Eurovíziós döntővel folytatom.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

29 Responses to Öccá’

  1. Dani says:

    Rettenetes filmet?
    Szerencsére nekem nincs tévém, de az internet csodákra képes:)
    A pálinkának biztos meg lesz a hatása, de meg is érdemled, el lehet egy kicsit lazulni, aztán még az esti műsor is jobban fog esni.

  2. hosszu says:

    [Dani](#11336826): Tévém nekem sincs 🙂
    Köszönöm szépen, rám is fér a lazítás, de a pálinka meg a dalfesztivál után szerintem nem marad agysejtem talpon 🙂

  3. Laura says:

    Hű, grat 🙂 ünneplésben áruld el, hol nézed a neten, mert hiáby ajánlotta a múltkor Csipkepitty a guglit, én bizony nem találtam semmit…

  4. hosszu says:

    [Vaszilisza](#11336881): Köszi 🙂
    Pedig én is ebben bíztam. Akkor Csipkepittyet zaklatom majd linkért, mert ő is neten nézi.

  5. [Dani](#11336826): [hosszu](#11336893): [Vaszilisza](#11336881):
    az internet tele van filmekkel, nem kell a tévé.
    Amúgy az EDF-et az m1 közvetíti, ha nincs tévétek, akkor próbáljátok ki a következő linket:
    http://onlinetvportal.eu/m1-tv.html

  6. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#11336911): Ó, csodás, köszi! 🙂

  7. Laura says:

    [csipikenyuszi](#11336911): köszi 🙂 nekem nincs is 😛 😀

    @hosszu: kösziii, akkor addig nem is kezdek bele a vasalásba 😀

  8. hosszu says:

    [Vaszilisza](#11336963): Csipikenyuszi linkje tök jól működik

  9. Dani says:

    Nekem jó filmjeim vannak, amit sokszor még a mozikban sem lehet látni, de a dalfesztivál teljes videója is felkerül a műsor után, csak egy picit várni kell, és addig is el tudom hasznosan tölteni az estét. Nálam a bor a menő:) és köszönöm a linket és mindenkinek kellemes estét kívánok!

  10. hosszu says:

    [Dani](#11337057): Jó borozást és szórakozást! 🙂

  11. Dani says:

    miért vagy hosszu?:)

  12. csipkepitty says:

    [Dani](#11337080): Ó, az egy hosszu történet. 😀

  13. hosszu says:

    [Dani](#11337080): És nem mondhatjuk el, mert akkor sajnos meg kéne öljünk 🙂

  14. Dani says:

    [csipkepitty](#11337198): szeretem a hosszú történeteket, végtelenül türelmes ember vagyok, ezért sem vagyok egy átlag férfi:)

  15. Dani says:

    és szerintem a blogod el fogja árulni:)
    mert minden ember a gondolatai által megismerhetővé válik.

  16. hosszu says:

    [Dani](#11337294): 🙂 Nem annyira érdekes történet különben, egy régi poén Csipkepittyel. Na meg a blog címéhez is passzol.

  17. Én meg a Dani korosztályára lennék kíváncsi. 🙂

  18. Dani says:

    [csipikenyuszi](#11337318): mire lennél kíváncsi?
    egyébként nem érdekel a korosztályom, soha sem izgatott, mert idősebb emberek társaságát élveztem mindig is.

  19. Dani says:

    Az igazi és jó nő is min 30 éves, persze van pár kivétel, de az édeskevés.

  20. [Dani](#11337392): beleolvastam a blogodba és tetszik ahogy írsz. Egyébként én is mindig élveztem az idősebb személyek társaságát. A jó nő életkora meg nagyon is szubjektív dolog. 🙂

  21. Dani says:

    De az sem mindegy hogy lány v nő:) persze szubjektív…

  22. Dani says:

    [csipikenyuszi](#11337507): köszi:) már közel sem olyan mint régen…

  23. No persze, van fiatal lány meg vénlány, na meg fiatal nő meg érett nő. 🙂

  24. Dani says:

    Én nem erre gondoltam:) Röviden csak arra, hogy meg lehet érezni egy nőben azt a fajta szenvedélyességet, tüzet, azokat a mély érzelmeket, azokat a megnyilvánulásokat amely egy igazi nőre jellemző, és amit egy valódi nőben lehet érezni:)

  25. Dani says:

    köszönöm a mosolyt, ezt gyakran szoktam tapasztalni, csak ilyenkor már fűznek hozzá semmilyen gondolatot:)

  26. Dani says:

    a nem szócska kimaradt

  27. Maradjunk annyiban, hogy elmondtál mindent ami érdekelt, a mosoly ezt nyugtázza.:-)

Leave a Reply

