Helyzetjelentés

Még mindig az elveszett szövegrész. Csipkepitty a teraszon áll, cigivel a kezében, és a lehető legdoktorcsipkepittyesebb hangján próbálja választékosra felfogalmazni azt, hogy “ez egy elbaszott rész, bazmeg, tele van lófaszokkal, soha semmivel nem szoptunk még ennyit, és most kezdhetjük megint a nulláról”, hátha egyszer majd interjút kell adnunk róla, vagy mittudomén, én pedig a matracon fekszem hason, szememet eltakarva, és hol azt nyöszörgöm, hogy “jahaj, jahaj”, hol pedig azt zokogom, hogy “miért? miért?”.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

10 Responses to Helyzetjelentés

  1. Laura says:

    ha azt mondom, hogy mélyen átérzem a szenvedéseiteket, megbocsátod, hogy nagyon kell röhögnöm a legdoktorcsipkepittyesebb-en?

  2. perenne says:

    Csipke múltkori interjúját mellétéve én is nagyon vigyorgok, pedig se okom, se kedvem 🙂

  3. Én meg teljesen magam előtt látom, persze rám is rámjön ilyenkor a vigyorgás. :-DD
    Azért sajnálom, hogy nem lett meg. :-(((((

  4. laciba59 says:

    Már nem is merek röhögni… Filmen látom… :-)))

  5. ólány says:

    [Vaszilisza](#11342858): Azon én is jókat vigyorgok. De átérzek minden rosszat ám!

  6. hosszu says:

    Köszönjük 🙂 Csipkepitty különben fontosnak tartja megemlíteni, hogy választékosítás közben ilyen szavakat is használt, mint “nonlineáris” és “narráció”.

  7. mármint azt mondja, hogy ez egy nonlineáris lófasz, amiben teljesen el van baszva a narráció?
    és bocsánat, én tényleg átérzem, mert eleget szívtam múltkor tahitivel, de ez azért vicces lett.

  8. Dani says:

    De szeretem én amikor a hölgyek ilyen választékosan beszélnek:) nem tudom miért de mostanában nagyon bejön:)

  9. csipkepitty says:

    [postmodernystka](#11343631): Nem, igazából azt gondolom, hogy “ez egy elbaszott rész, ami tele van lófaszokkal”, és mindezt úgy mondom, hogy “sajátos szerkezetű rész, amelyben jelentős szerephez jut a nonlineáris narráció”. 😀

  10. [csipkepitty](#11343900): igazad van, ez sokkal inkább rád vall. a nonlineáris lófasz az én szavajárásom.

Leave a Reply

