Inkognitót akarok

Most komolyan, a tanítványaim mindenütt ott vannak, már a környékre is beszüremkednek. Azt ugye már megszoktam, hogy a boltban és a kocsmában lehetőleg decensen jelenjek meg, de a gyaloglás nem az a tevékenység, amihez érdemes lenne kiöltözni. Úgyhogy épp izzadtan, koszlott nadrágban és uraságoktól levetett pólóban, sebtiben feltűzött hajjal (higgyétek el, ez sokkal ártalmatlanabbul hangzik, mint ahogy a valóságban kinéz), ámde csillogózöld szemhéjtusban (jóvanna, csak kipróbáltam, nem száradt-e be a múlt nyár óta) fújtattam hazafelé, amikor felharsant a “Jó napot, Tanárnő!”.

Szerencsére ez még azelőtt történt, hogy a bogár belerepült a számba, így legalább attól a látványtól megkíméltem a jövő értelmiségét, ahogy eltorzult fejjel köpködök és toporzékolok az utca közepén.

Legközelebb kiegészítem a szerelésem egy grészkellis fejkendővel meg egy bazinagy napszemüveggel. Esetleg még egy arcfátyollal, bogarak ellen.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

14 Responses to Inkognitót akarok

  1. Hehehe! Egyáltalán, az a gyaloglás jót tesz a csipőnek? Ha igen, csak rajta! :-DD
    A szereláshez valóban a bazinagy napszemüveg lenne a legjobb meg egy szőke, símahajú paróka. :-DD

  2. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#11415039): Cseppet sem fogok feltűnően kinézni 😉 A csípőnek a mozgás meg némi izomerősítés csak jót tehet, szerintem, most hogy a fájdalom nagyjából elmúlt, az egésznapos üldögélés viszont biztosan rosszat.

  3. Astrid says:

    Ó, velem is volt ilyen, mikor a magassarkú szétnyomta a lábam, a harisnya kidörzsölte, úgy jártam, mint valami debil pingvin egész nap, ráadásul bevásárlókörúton voltam a barátnőmmel, és mikor izzadtan csámpáztam ki a boltból, különböző csúnyaságokat szentségelve a ruhagyártókra, akkor csilingelt fel a jónapottanárnő…

  4. Laura says:

    Szerintem mezőgazdasági szakboltban kapható méhész-álarc… 😀

  5. hosszu says:

    [Vaszilisza](#11415549): Az ötlet remek, ha lehetne benne cigizni, az erkélyre is abban járnék 🙂

  6. hosszu says:

    [Astrid](#11415515): Az is jó lehetett 🙂 Ezek mindenütt ott vannak.

  7. A kis hamisak!!!! >> :-DDD

  8. anyuss says:

    Sztem a férfi tanárok sokkal gázabbul tudnak kinézni, trikó alól kilógó sörhassal, ványadt papucsban, borostásan. Csakhogy őket nem izgatja egy ilyen találkozás a diákokkal 🙂

  9. hosszu says:

    [anyuss](#11416071): Most egészen megvigasztaltál. Legalább a borosta miatt nem kell aggódnom 🙂

  10. motymoty says:

    Gondolod, hogy a diákjaid nem mesélik, hogy három perccel azután, hogy leöntötték magukat kávéval, kilukadt a gatyájuk, épp berugtak stb. pont rájuk köszöntél? 🙂

  11. laciba59 says:

    Hahaha! Fényképeeet! 🙂
    [anyuss](#11416071): Nana, csínján a beszólással a hímpedeknek! 🙂

  12. hosszu says:

    [motymoty](#11417840): Bevallom, ebben a megközelítésben még nem gondoltam végig 🙂

  13. hosszu says:

    [laciba59](#11418095): Méhészálarcban vagy arcfátyolban parancsolod? 😉

  14. laciba59 says:

    [hosszu](#11418403): Minden megoldás érdekel… 🙂

Leave a Reply

