Miniszünidő

A hétvégén megszöktem pár napra az életemből, és látám, hogy az életemen kívül a világ továbbra is szép és jó. Ehhez (a család mellett) számos jól bevált közérzetjavító módszert is bevetettem, úgyismint:

1. Kutya. Az eb levakarhatatlanul rámgyógyult (próbáljatok meg úgy pisilni, hogy közben egy kutya függeszti rátok imádattal teli tekintetét közvetlen közelről), és ahányszor szépen néztem rá, azonnal hanyatt vágta magát. Azt még valahogy elfogadta, hogy nélküle alszom, de minden reggel ott dörömbölt és hisztizett az ajtó előtt. Zuhanyozni is hagyott egyedül, de keresztbe feküdt a fürdőszobaajtó előtt, nehogy meglógjak, amíg nem figyel.

2. Cipő. Számomra is hihetetlen, de Csipkepitty menyasszonyi topánját leszámítva (amit nem találok) nincs fehér cipőm. Ez azért van, mert már többször elindultam azzal a szilárd elhatározással, hogy veszek fehér cipőt, de sajnos mindig találtam egy feketét, ami sokkal jobban tetszett. Most is majdnem így jártam, de zokogva fegyelmezetten ott hagytam a többi (gyönyörűszép és röhejesen olcsó) jelentkezőt (azért legközelebb megnézem, megvannak-e még). Egyre veszélyesebb környéken lakunk.

3. Szórakozás. A hétvégén épp a várat ünnepelték, és kimentünk Lennonnal középkori zenéket hallgatni. Nagyon élveztem, bár azon hosszan röhögtem, hogy az együttest Bordó Sárkánynak hívták*. Sajnos a videó nem lett túl jó, nem érvényesülnek a hangszerek, ezért inkább nem teszem fel. Azt pedig az inkognitóm (such as it is) védelme miatt nem láthatjátok, amint hadifejszével illetem egy páncélos harcos sisakját, miközben ádázul nézek, de próbáljátok meg elképzelni.

*de aztán beláttam, hogy a sárkányokat sem illik a bőrszínük alapján diszkriminálni

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to Miniszünidő

  1. perenne says:

    Hm. Én ezt ruhavásárlásnál szoktam előadni. Valahogy mindig a fekete jön velem haza mindenből. Vagy legalább olyan, amiben van fekete.:-) Így aztán a cipőim is feketék. Vagy bordók.Több variáció nincs. Egyszóval heroina vagy. :-))

  2. anyuss says:

    Kutyám nincs, gyerekkel pisilek.

  3. Laura says:

    Kérek fejszés képet mailben (ha szabad) 😀

  4. Az együttes magyar volt?, mert azonnal felmerült bennem az az igazán regátos fordítása a nevüknek, hogy ” Dragonul Grena”, amin persze halálra röhögtem magam. Ha tényleg van videó, azt, mikor személyesen találkozunk, szívesen megnézném.
    Ami az ebet illeti, én egyszer úgy szartam, hogy közben az ölembe fektette a fejét, de a zuhanyt utálja, ezért mikor odaindulok, maliciózusan megkérdezem, hogy hajlandó-e együttzuhanyozni velem. Ilyenkor elsőre eliszkol, aztán az ajtó résébe rakja az orrát és úgy leselkedik, mikor jövök ki. :-DDD

  5. hosszu says:

    [perenne](#11474674): Köszönöm, de nincsenek illúzióim a lelkierőmmel kapcsolatban. Csak azért nem vettem meg őket, mert nincs most erre pénzem 🙂

  6. hosszu says:

    [anyuss](#11475021): Az is nehezített pálya 🙂

  7. hosszu says:

    [Vaszilisza](#11475183): Vannak technikai akadályai, de ha azokat megoldottam, megkaphatod. 🙂

Leave a Reply

