Ó, olyan is van?

Mióta megkérdezték tőlem, hogy “És ki tudták húzni, vagy vésni kellett?”, hirtelen már nem érzem úgy, hogy én vagyok a világon a legszerencsétlenebb.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

11 Responses to Ó, olyan is van?

  1. motymoty says:

    A vésést is túl lehet élni. Mondjuk nem egy élmlény. 🙂

  2. hosszu says:

    [motymoty](#11506324): Inkább elhiszem, minthogy kipróbáljam 🙂

  3. motymoty says:

    [hosszu](#11506425): 🙂

  4. Az első foghúzásom véséses volt, az utolsó meg gennyes fog volt, választhattam a malacpofa és állandó fájdalomcsillapító meg antibiotikumszedés, vagy az azonnali de fájdalmas húzás között. Nem akarok mesélni arról, milyen ha nem hat az érzéstelenítő! Habár leírtam a saját blogomban annakidején. :-DD

  5. perenne says:

    Nem is vagy. Elmúlik ez is. Jobbulást!:-)

  6. hosszu says:

    [perenne](#11508178): Köszi 🙂

  7. Laura says:

    Annak ellenére, hogy inkább nem mesélem el, hogyan és mi módokon jutottam a jelenlegi designer fogkészletemhez, azért együttérzek 🙂

  8. hosszu says:

    [Vaszilisza](#11508447): Köszi. Tudom én, hogy van rosszabb is, de azért brrr. Bár a sebnél sokkal jobban szenvedek attól, hogy nem ihatok tejet. Eddig nem is tudatosult bennem, hogy mennyi tejterméket fogyasztok.

  9. Még meddig van tejtilalom? Addig igyál vörösbort! :-DDD

  10. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#11508756): Azért a kávé vörösborral elég bizarr lenne.

  11. És ki mondta, hogy tej helyett vörösbort önts a kávédba? Külön-külön, egyébb tejtermékek pótlására javasoltam. 🙂

Leave a Reply

