Word. Perfect.

Úgy döntöttem, itt a legfőbb ideje, hogy bővítsem a szövegszerkesztőm szókincsét. Így sok fölösleges piros vonalka nézegetésétől megkímélem magam (végül is csak néhány év kellett hozzá, hogy erre rájöjjek), és nem sajátszeműleg kell észrevennem, ha elgépelem a hülye szavakat.

Már csak azt nem tudom, azt hogyan értessem meg vele, hogy ha az egész dokumentumot beállítom egy adott nyelvre, akkor a lábjegyzeteket sem egy másik nyelven szeretném.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to Word. Perfect.

  1. Ez jól hangzik! Ingyenes vagy fizetős program?
    A nyelveket te választod ki? Kerestem az én Word-ömbe magyar nyelvet ellenőrző kiterjesztést, de nem nagyon találtam olyat, ami persze ingyenes is legyen. 😦

  2. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#11560100): Ó, te kis technikafüggő 🙂 Nem program, nem varázslat, egyenként kattintok minden ilyen szónál arra, hogy adja a szótárhoz. Sajnos, csak olyan nyelveken működik, amiken a word már tud.

  3. Taxina says:

    Régebben úgy volt, hogy a hozzáadott szavakat csak az adott dokumentumban értelmezte – én ezért nem használtam a bővítősdit. Akkor mostmár tényeg okosítható a sz.szerk. “szókincse”?

  4. hosszu says:

    [Taxina](#11561353): Most direkt kipróbáltam, nyitottam egy vadiúj doksit, és emlékszik 🙂

Leave a Reply

