Bankok, bmeg

És akkor félbeszakítom a Kedves Ügyintézőt, és elkezdem mondani, hogy de az nem úgy van, ahogy ő mondja, hanem magyarázom, hogy hogyan – és akkor félbeszakítom magam, hogy de én azért telefonáltam, hogy érdeklődjek a szolgáltatásról, ennek itt most fordítva kéne történnie.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Bankok, bmeg

  1. Ardin says:

    No igen: nem csak kérdezni kell tudni, hanem csendben végig is kell hallgatni a választ. Még akkor is, ha nem úgy van / lenne értelme 🙂

  2. hosszu says:

    [Ardin](#11561866): Nem lett volna értelme, mert fogalma sem volt, hogy van ilyen szolgáltatásuk 🙂 Miután közöltem vele a fenti konklúziót, abban maradtunk, hogy kapcsol valakit, aki tudja, miről van szó 🙂

  3. Naugye! Az a marha sem tudta akinél én jártam, hogy ingyen van az internet. De majd meglátogatom 2 hét múlva, a legangyalibb háziasszonyi mosolyommal. :-DDD

Leave a Reply

