Nyomorú élet

Öcsém kirándulni hívott, ami jó is lenne, de a két napból, amit összesen otthon töltök, nem fogok elmenni egy egészre. Azt hiszem, elkezdek listát írni a dolgokról, amiket kihagytam ezen a nyáron (meg az azelőttin… meg az azelőttin…). Lehet, a következő elég sem lesz, hogy bepótoljam.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

11 Responses to Nyomorú élet

  1. Ó,te szegény! Én annyira szívesen segítenék, de ahhozTe is kellesz, belőled meg amúgy most most van a legkevesebb.:-((((
    De mikor lesz újra életed, alig várom, hogy tervezgessünk, azaz pardon, beszélgessünk “mások” terveiről, hátha sikerül. :-DD

  2. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#11576008): Jó, hát azon vagyok 🙂 Tényleg.
    Mindenesetre meghatódtam, hogy ezért felhívott, meg azon is, hogy akkor rögtön módosította a programot, pedig ők mehetnének.

  3. Apropó, hova kirándulnak?? :-DD

  4. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#11576105): Csak Révre, de nem kirándulnak.

  5. pszichológiai szempontból jobb, ha nem arról írsz listát, hogy miről maradtál le, hanem, hogy mit szeretnél majd csinálni, ha felszabadul rengeteg szabadidőd 🙂 de persze szigorúan szvsz.

  6. hosszu says:

    [postmodernystka](#11576132): Tulajdonképpen így értettem, csak most jobbnál jobb programötleteket kapok, és lehet, hogy mire rengeteg szabadidőm lesz (haha), addigra elfelejtem, és itt nyavalygok majd, hogy nem tudok mit kezdeni magammal 🙂

  7. Rév engem is érdekel, van ott klassz barlang is. Pontosan a minap nézegettem, mert szerettem volna barátnőmékkel odáig menni. Sajnos túl sok gyalogolnivaló lett volna, egyikük sem bírná, és szintkülönbség is egy kicsike, de két olyan rozoga embernek lehetetlen. Veled viszont tervben maradhat. Vonattal nagyon közel lehet kerülni. :-DDD

  8. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#11576249): Na majd megbeszéljük a fiatalokkal 🙂

  9. Ezt most a jövőre nézve mondtam, nehogy már azt gondolja valaki, hogy oda akarok menni.

  10. Laura says:

    De a lista amúgy ugyanaz, csak a másik oldalról kell nézni 🙂

  11. hosszu says:

    [vaszilisza](#11576525): Pontosan 🙂

Leave a Reply

