Ha a hallgatók a mintatantervet olvasták volna

az én mesém is az én hetem is másképp alakult volna.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Ha a hallgatók a mintatantervet olvasták volna

  1. hosszu says:

    1. chanson Válasz erre
    2011. 09. 11. 21:18
    Én a gyerekekkel is vagyok hasonlóképp, csak az úgy kezdődne: ha a gyerekeim szót fogadtak volna… 🙂

    2. hosszu Válasz erre
    2011. 09. 12. 21:22
    @chanson: Hányan vannak? Vagy olvassak vissza és megtudom? 🙂

    3. chanson Válasz erre
    2011. 09. 13. 10:13
    Igen, ezt szoktam javasolni… 🙂
    De nem tudom a chansonos blogból kiderül-e, a régebbiből igen (majd egyszer átmásolom ebbe azt is)…

    4. hosszu Válasz erre
    2011. 09. 14. 0:43
    @chanson: Amúgy kérdés nélkül szoktam visszaolvasni, csak épp élni sincs időm 😦 A régebbit nem ismerem, de majd összeszedem magam.

Leave a Reply

