*lemondóan legyint*

Hangyák. Kicsik. Az akácmézemben. Szerencsére csak a felszínén. Ötletek, valaki?

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to *lemondóan legyint*

  1. hosszu says:

    1. Astrid Válasz erre
    2011. 10. 12. 22:56
    Szedd le őket! 😀

    2. hosszu Válasz erre
    2011. 10. 12. 23:03
    @Astrid: Én is ebben gondolkodom, a hangya mégsem moly, hogy veszni hagyjam a mézemet. Csak kicsit folyós a cucc. Próbáljam meg egyszerűen lekanalazni?

    Miközben ezt írom, átmasírozott a képernyőn is egy hangya (méz nélkül). Ha holnap nem mennék be dolgozni, megettek a vérhangyák.

    3. csipkepitty Válasz erre
    2011. 10. 13. 0:42
    Már úgy érted, azon felül vársz ötleteket, mint hogy hagyd cukormérgezésben elhalálozni szerencsétlen teremtményeket?…

    4. csipikenyuszi Válasz erre
    2011. 10. 13. 2:00
    Állítólag a mézben nem szaporodik egy baci sem, így aztán csak azt mondhatom, hogy szedd le szerencsétlen állatokat a tetejéről és jóízüen edd meg(a mézet). Anno én sírva szemelgettem meg a kristálycukromat a hangyáktól, de ettől még nem kedvelem kevésbé őket. :-))

    5. perenne Válasz erre
    2011. 10. 13. 7:15
    Szedd le őket, nézd meg merre mozognak a még élők és szórj ki oda piretrint. Emberre nem mérgező, de a hangyák garantáltan elhaláloznak tőle.

    6. anyuss Válasz erre
    2011. 10. 13. 8:54
    Ha olyan kicsik akkor eheted csukott szemmel.

    7. csipikenyuszi Válasz erre
    2011. 10. 13. 9:45
    @anyuss: Ha szeretné a mákot, talán… :-))
    De azt sem szereti a lelkem! :-DDD

    8. hosszu Válasz erre
    2011. 10. 13. 9:51
    @csipkepitty: Gondolod, hogy a mézben hátán lebegő hangya még él? Nem tudom sajnálni őket, hagyták volna békén a mézemet 😡

    9. hosszu Válasz erre
    2011. 10. 13. 9:56
    @perenne: Azon a részen eddig még nem is láttam őket. A mosogató környékén járkálnak, fenn a pulton, amit meg folyton törölgetek. Olyan picik, hogy először fel sem ismertem, hogy hangyák, gondoltam, megférünk békésen egymás mellett. De azt nem szeretném, hogy mindenbe belemásszanak.

    10. hosszu Válasz erre
    2011. 10. 13. 9:57
    @anyuss: ööö… bár azon elgondolkodtam, hogy a másik mézem tényleg megúszta, vagy csak én nem látom, hogy benne vannak, mert sokkal barnább?

    11. hosszu Válasz erre
    2011. 10. 13. 9:59
    @csipikenyuszi: Igen, ha sikerül kiszedni őket, megeszem.

    12. hosszu Válasz erre
    2011. 10. 13. 10:00
    @perenne: A lényeget felejtettem el: piretrint hol lehet kapni?

    13. csipikenyuszi Válasz erre
    2011. 10. 13. 11:25
    A megtisztításhoz lenne egy javaslatom. Első körben vedd le a nagyját a tetejéről, aztán állítsd forró vízbe az üveg mézedet, amíg folyékonnyá válik, akkor meg nyugodtan áteresztheted egy szűrőn.

    14. fűzfavirág Válasz erre
    2011. 10. 13. 13:56
    Ó, fáraóhangyák… hogy én hogy utálom őket. Nekem egy baracklekvárom találták meg, olyan undorítót, mint a félig hangya, félig lekvár üveg, ritkán láttam.
    Vegyél fáraóhangya-irtót, közértben is van, DM-ben is. Tedd oda, ahol gyakran megfordulnak és reménykedj. 2-3 kör irtás után szoktak eltűnni. Strapabíró fajta, de legalább nem harap.

    15. perenne Válasz erre
    2011. 10. 13. 16:41
    Piretrint itt az alvégen gazdaboltban, de szerintem a rovarirtók közt találsz a háztartási cikkeket tartó boltokban is. (Ha nem nagyon puccosak)

    16. hosszu Válasz erre
    2011. 10. 13. 21:29
    @fűzfavirág: @perenne: Szóval ők a fáraóhangyák? Azt hittem, impozánsabbak. Szerencsére nem olyan drámai a helyzet, a méz nagyrésze hangyamentes (még).
    Köszönöm a tippeket, veszek majd valamit (újabb öngól a karmámnak).

    17. hosszu Válasz erre
    2011. 10. 13. 21:29
    @csipikenyuszi: Kipróbálom ezt is, ha a kanalazás nem oldja meg a helyzetet.

Leave a Reply

