Körkérdés

Az van, hogy kaptam egy uraságoktól levetett mp3-lejátszót. (Sárgafej ugyan ráült valamikor, és az mp3-lejátszókat láthatóan nem erre tervezték, de azért működik.) A kérdés az, hogy ti, akik éltek ilyenekkel, hova teszitek az eszközt, tekintettel arra, hogy a női kabátoknak nincs belső zsebe.

Ja, és azt hogy oldjátok meg, hogy a füles zsinórja ne gubancolódjon össze?

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to Körkérdés

  1. csipkepitty says:

    1. Külső zsebbe vagy a táskába.
    2. Sehogy. Ha viszont van türelmed minden használat előtt kitekergetni-betekergetni, valahol van egy fülestartó tokom.

  2. hosszu says:

    [csipkepitty](#11583357): És nem használod? *szépen, reménykedve néz*

  3. csipkepitty says:

    [hosszu](#11583358): Nem, nem használom. De ha láttad, azt mondtam, hogy “valahol”. Nálunk sok “valahol” van… 😦

  4. hosszu says:

    [csipkepitty](#11583371): Én türelmes vagyok. 🙂

  5. ólány says:

    Az én zsinórjaim önálló életet élnek… leteszem szépen, felveszem és össze vannak gabalyodva. Ennyi. Én is vagy külső zsebbe, vagy táskába teszem. Esetleg lehet nadrágzseb és akkor a kabáton belül vezeted ki a zsinórt, amikor használod.

  6. hosszu says:

    [Mosolygólány](#11583442): Igen, ez is olyan, hogy kis gombolyagba rendezi magát.

  7. csipikenyuszi says:

    Én ugyan nem vagyok mp3 szakértő, de annál inkább “élvezem” az összegubancolódott drótokat. Én a minilaptopomhoz használok fülhallgatót, és még nem láttam olyat, hogy a szépen lefektetett zsinór ne gubancolódjon össze a következő használatig.

Leave a Reply

