WTF

Nem mintha ez lenne az életem vagy akár csak a mai nap legnagyobb problémája, de kicsit sokkolt, hogy hova tűnt az elmúlt két hónap a blogomból? Aztán láttam, hogy másnál is így van, ami önmagában nem nyugtat meg, de így talán több az esélye, hogy visszakapjuk.

Mégis mifasz van már a tér-idő kontinuummal, hogy semmi nem működik rendesen?

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

18 Responses to WTF

  1. csipikenyuszi says:

    Hát a sokkolás kevés mint szó arra amit éreztem, mikor viszontláttam a blogomat. Reggel óta kétségbeesetten vártam, hogy na, mikor fejezik már be azt a karbantartást, erre tessék! Hát ha a karbantartás abból áll, hogy elvész kéthónapnyi feljegyzésem az életemről meg úgy általában a világ dolgairól, akkor jön, hogy hagyjam a fenébe az egészet! :-(((

  2. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#11583304): Nyugi, valahol megvan az, majd visszakerül.

  3. ólány says:

    Néha nekem is jól jönne két hónapnyi amnézia…

  4. hosszu says:

    [Mosolygólány](#11583443): Amilyenek ezek a hónapok… De ha már leírtuk, kérjük vissza.

  5. ólány says:

    Mily boldogság, hogy alkotói válságban szenvedek. 🙂

  6. csipikenyuszi says:

    Hehehe, most fején találtad a szöget, Mosolygólány! :-)) Szinte bánom, hogy viszonylagos logorheatól szenvedtem és össze-vissza fecsegtem. Ha nem kapjuk vissza, nagyon szomorú leszek. :-((

  7. hosszu says:

    GrafUr, köszönjük szépen! Azért én még reménykedem… (igaz, írtad, hogy ne reménykedjünk sokáig)

  8. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#11583531): Logorrhea, de szépen mondtad! 😀 😀 😀

  9. hosszu says:

    Ööö, elolvastam az aszerket. Hátbazeg, google cache-re fel!
    (Azért az durva, hogy a legutóbbi archivált állapot augusztus végi.)

  10. hosszu says:

    [grafur](#11583533): Nagyon köszönöm! (Megpróbáltam nálad megköszönni, de nem boldogultam a kommentdobozoddal)

  11. csipikenyuszi says:

    Én azonnal meg akartam köszönni Grafurnak, mert csekély félóra alatt begyűjtöttem majdnem mindent, igaz, ömlesztett állapotban, de több mint semmi. Azonban nekem meg a robottal keletkezett bajom, arra a kérdésre, hogy milyen nap van ma, hiába írtam pénteket, nem volt jó, aztán gondoltam nála lehet még csütörtök van, aztán semmi sem volt jó neki, így feladtam. Remélem azóta rájött milyen nap is van. :-DDD
    Az archiválás meg valóban égbekiáltó. Holnaptól én is ráállok a google readerre meg a blogexportra. Ma is tanultam ugyebár valamit.

  12. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#11583719): Közben rájöttem, hogy Grafurnál be is lehet jelentkezni, csak először nem vettem észre, mert folyik a szemem a kopipészttől.
    A bejegyzésnél be tudod állítani a dátumot, én mindent az eredeti időpontra raktam vissza. Ha pedig az évet-hónapot is beírod a keresőbe, és úgy nézed meg a tárolt változatot, megtalálsz mindent.

  13. csipikenyuszi says:

    Persze, én is mindent a saját dátumára teszek vissza, mint mondtam, az egészet egy kattintással másoltam le. A kommenteket meg külön-külön. Mindnek megvan a saját dátuma, így nem gond visszaszerkeszteni, de majd holnap. Ma túl sok volt az emóciókból.:-DD

  14. perenne says:

    Minden nagyon klassz, csak miért mondják, hogy miért nem használjuk az exportot, ah ők se nem?

  15. hosszu says:

    [perenne](#11584065): Hát, majd ezután óvatosabbak leszünk. Látom, nálad is helyreálltak a dolgok, örülök 🙂

  16. perenne says:

    Én kivételesen használtam azt a mentést. Nehogy már eltűnjön az “egész utcában világhírű” (Idézet Részeg Szamártól) “írói munkásságom” :DDD Amit főleg arra használok, hogy tájékozódjam az időben. Mert arra nem emlékszem, hogy mikor volt, de hogy akkor, amikor…, arra igen. Akkor visszakeresek és rend van 🙂

  17. hosszu says:

    [perenne](#11585122): Lám, lám, a kis ravasz 🙂

Leave a Reply

