Kis napi agyfasz

Valami nagyon okos, és bizonyára felelős beosztásban dolgozó ember kitalálta, hogy a postásnak ezentúl személyesen kell kézbesítenie a külföldi küldeményeket, és alá is kell íratnia a címzettel, az átvétel időpontjának (óra, perc) feltüntetése mellett. Ha ez elsőre nem sikerül (mert pölö a címzettnek épp jobb dolga van épp a munkahelyén keresi a kenyerét ahelyett, hogy otthon várná a postást), akkor egy másik időpontban újból meg kell kísérelnie, és csak ezután dobhatja be a postaládába (amit alapvetően erre találtak ki). Akárhogy próbálom, nem látom, mi ennek az értelme, hacsak az nem, hogy 1. a postások tömeges depresszióba esnek, mert túl kevés a munkájukban a kihívás; 2. a postások tömeges depresszióba esnek, mert túl kevés az életükben az emberi interakció; 3. a postások tömeges depresszióba esnek, mert túl alacsony a fizetésük, és így próbálják meg őket több borravalóhoz juttatni.

Mivel én nem szoktam borravalót adni, ellenben jár nekem egy hetilap, két szaklap, és néha még könyvek is érkeznek (mint például ma is*), azt hiszem, mostanában nem én leszek a postások kedvence a környéken.

A többi agyfaszt inkább nem fejtem ki részletesen, elég, ha levonom a tanulságot, hogy csak informatikusokkal ne kezdjen az ember. Magánéletileg már rég erre a következtetésre jutottam, de a szellemi épségem védelmében most kiterjesztem az élet többi területére is, INFORMATIKUSOKKAL NE KEZDJEN AZ EMBER, nem, semmilyen okból, nem, munkahelyi levelezést se.

*igen, RNSz könyve, szupi

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

11 Responses to Kis napi agyfasz

  1. perenne says:

    Tökéletesen értem és megértem, de Te még fiatal vagy. Nekem már egy informatikus is jöhetne 🙂
    Ami meg a postát illeti, lassan a születési anyakönyvinket is kérik egy tértivevényes levél mellé. Annyit irkálok átvevőként, hogy komolyan fontolgatom a magyarosítást Ó Idára.

  2. Fogadd együttérzésemet! De látom, elkezdtél címkéket használni?

  3. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#11589703): Én nem, hol látsz címkét?

  4. hosszu says:

    [perenne](#11587574): Roppant gyors és rövid aláírásom van, önvédelmi okokból 🙂

  5. perenne says:

    Itt a teljes nevedet ki kell írni, plusz olvashatóan megismételni 😦

  6. Ja, eltévesztettem, azt hittem, hogy alul az a 3 szó címkéket jelöl. 🙂

  7. motymoty says:

    Nem bántam meg, hogy informatikussal kezdtem. 🙂

  8. hosszu says:

    [motymoty](#11744457): Simán lehet, hogy csak én vagyok velük inkompatibilis 🙂

  9. [hosszu](#11744748): Hehehe, te olyan voltál egy időben az informatikusokkal, mint a rovarok az izzólámpával, a bűvkörükbe vonzottak, aztán …:-))

  10. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#11745487): Te nagyon bátor lány vagy, hogy rovarokhoz hasonlítasz engem…

  11. Jól van na, akkor legyenek talán lepkék, de azoknak is enyhén alvilági kicsengése van…:-)

Leave a Reply

