Avagy miért is társas lény az ember

Ott tartok, hogy jelen pillanatban csak rajtam múlik a saját boldogságom. Hát mit mondjak. Nem mintha azelőtt sokkal boldogabb lettem volna, de akkor legalább szidhattam másokat.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to Avagy miért is társas lény az ember

  1. Na, ezt meg ki mondta?
    Azért az általános érvényű, hogy sok függ az ember hozzáállásától. Bármilyen élethelyzetről is van szó. Most például a Bestia is megmutatta, hogy kell ezt csinálni. Mert én az ő helyében belehülyültem volna.
    Nem tudom nálad mi a helyzet most, de fel a fejjel, a személyes boldogságod nem csak egy emberen múlik, és mindig vannak mások akiket szídhatunk. 🙂

  2. hosszu says:

    [Astrid](#11739448): Köszönöm.

  3. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#11742464): Ezt én mondom 🙂

  4. chanson says:

    Ha másokat szidsz, azzal az önmagad… blablabla… na ezt majd újrakezdem. Passz…

  5. hosszu says:

    [chanson](#11748852): Ezt így most nem egészen, pedig kíváncsi lennék 🙂

  6. reszegszamar says:

    Amiért másokat szidunk, azért voltaképpen önmagunkat kéne? Vagy nem? Vagy mégis? És mi a helyes megfejtő nyereménye???

  7. perenne says:

    Csacsikám! Nyeremény? Te kérdezed? :DD

  8. hosszu says:

    [reszegszamar](#11762087): Egész pontosan úgy gondolom, hogy amiért másokat szidunk, azért magunknak kéne inkább megbocsátanunk. A helyes megfejtés pedig természetesen a házipálinka 🙂

Leave a Reply

