Visszaszámlálás

A minap megjelent a fészbúkon egy vicc, valahogy így szólt:

Diák felhívja éjfélkor a tanárát:

– Elnézést, aludt?

Tanár: – Igen, miért?

Diák: – Mert én még tanulok, te köcsög!

 

Nos. Leszámítva azt, hogy épeszű tanár telefonszáma nem publikus, a vicc páratlan humorérzékkel megáldott kitalálója megérdemelné, hogy kibelezzem a piros tollammal valószínűleg nem látott még tanárt félév végén. Olyat biztos nem, aki hálóinge fölé vetett pongyolában, banyahajjal üldögél az esti szürkületben a dolgozatok fölött, és nem tudja, mikor kelt fel, mert meg sem nézte az órát, csak leült javítani, arra viszont tisztán emlékszik, hogy előző éjjel kettőkor is ugyanezt csinálta. Este kilenckor azért eszébe jut, hogy enni is kéne, meg zuhanyozni.

És mielőtt azt hinnétek, hogy csak én vagyok ilyen lúzer és időbeosztásra képtelen (bár az utóbbit bármikor készséggel beismerem), elárulom, hogy a kollégáim többsége is ugyanezt csinálja, csak nekik nincs banyahajuk. Lehet, hogy piros pongyolájuk sem.

Mostanra különben nagyjából beértem magam a javítanivalókkal, épp időben, haha, mert holnap érkezik négy újabb adag. De ez már tényleg a vég.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to Visszaszámlálás

  1. perenne says:

    A másik oldalon a lányom zokog, hogy három hete csak prezentációt és beadnivalót gyárt, hasonló időbeosztással, ám pongyola nélkül. Viszont mivel mindez kollektív, rendszeresen dolgozik más helyett, lustaság vagy igénytelenség okán. Rossz a rendszer úgy tűnik. 😦

  2. éta says:

    hosszu: Azon a viccen én is kiakadtam, egy fikarcnyit sem tartottam szellemesnek, és közöltem, hogy ne tessék irigykedni, a tanár meg készül vagy javít olyankor.

    perenne: Szerintem is rossz.

    Másrészt: A tanárnak minden órára készülnie kell, elvileg a diáknak is, de ő legtöbb esetben csak a számonkérésekre készül valójában.;)

  3. éta says:

    Ja, azt meg lehagytam, hogy: kitartás! 🙂

  4. hosszu says:

    [perenne](#11819233): [Margaréta](#11819304): Tudom én, hogy a diákoknak is nehéz ez az időszak (meg emlékszem is), csak kiakadtam a feltételezésen, hogy a tanárnak közben annyival jobb 🙂 Úgy tűnik, ezen a tapasztalat sem segít, régóta a pályán lévő kolléganők is véreres szemekkel közlekednek ilyenkor. Öröm nézni, ahogy szép fokozatosan zombifeje lesz mindenkinek, tanerőnek és tanulónak egyaránt.
    Erre szokták azt mondani, hogy cserébe ott a nyári szünet, és tényleg. az más kérdés, hogy se tanár, se diák nem engedheti meg magának, hogy boldog lazítással töltse.
    Margaréta, köszönöm! Perenne, kitartást a lányodnak is!

  5. chanson says:

    Legeslegnagyobb lányom most vizsgázik… Holnap azért felolvasom neki a viccet. Bár értelek én téged is, mint pedagógust. Őt meg sajnálom is ilyenkor, mert ugye a gyerekem. 🙂

  6. hosszu says:

    [chanson](#11820817): Jól van ez így, az én anyukám meg engem sajnál :))
    Sok sikert a leánynak!

  7. perenne says:

    Hosszú: elárulom, én egy dög vagyok, én nem sajnálom a gyereket. Az ő korában még a csillagos ég a terhelhetőség határa. Maximum a más helyett végzett munkájáért sajnálom, de ez is az életre neveli valahol. Egyszóval én csak jeleztem, a másik oldal sem boldogabb 🙂

  8. hosszu says:

    [perenne](#11822255): Én túléltem, remélem, a lányod is 🙂

Leave a Reply

