Boldogat, boldogabbat

Mivel sem a piros bugyi, sem a lencsefőzelék nem váltotta be igazán a hozzájuk fűzött reményeket tavaly, idén kihagytam mindkettőt (na jó, egy villányi lencsét mégiscsak ettem valaki más tányérjából, mert mégiscsak). Ennek ellenére jól indult az év, jobban, mint a tavalyi. Remélem, így is marad, mert ha esetleg rosszabb találna lenni, felőlem jöhet decemberben a világvége.

Éjfélkor végigpörgettem a fejemben a kívánság- és fogadalomlistát (a kettő ugyanaz), ha csak a fele bejön, izgalmas évnek nézek elébe. Talán még írni is jut időm róla.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

13 Responses to Boldogat, boldogabbat

  1. anyuss says:

    Búék!
    (Hát, eltartott egy ideig, amíg rájöttem, h a “villányi lencse” nem attól nevezetes, mint a “villányi borok”.)

  2. Ardin says:

    Akkor minden rendben: ha a kívánság- és fogadalomlista ugyanaz, csak rajtad áll, hogy megvalósítod-e 🙂

  3. Laura says:

    Sebaj, majd teszünk lencsét a pizzára, biztos, ami biztos 🙂

  4. perenne says:

    A piros bugyiról mindig nálad olvasok, amúgy mindig utólag. Jövőre ha kérhetem előre posztolj róla. 🙂 Kívánom, valósuljon meg az a kívánságlista! 🙂

  5. Na, énrajtam volt ám piros bugyogó, de nem azért, hogy valamit is remélnék tőle, hanem mert az következett a sorban és mert a kedvencem a szabása miatt.
    Lencsét én nem is szoktam főzni ilyenkor, elvárom, hogy a hal biztosítsa a megfelelő összeget(lehet, hogy ezért van kevés belőle? merthát halból sem volt nagy mennyiség, némi füstölt lazacot meg tonhalkonzervet kivéve).
    Idén már nem tettem fogadalmakat és kívánni csak a családom számára kívántam, magamnak semmit. :-DDD

  6. éta says:

    Ááá, a piros bugyiról megint lemaradtam. Asszem, már tavaly is megállapítottam, hogy be kéne szerezni egyet. A lencsét pedig már rég feladtam, főleg hogy nem is kedvencem ez az étek.

    Viszont igen, mindnekinek boldogabbat, mint az előző. (Reménykedni csak lehet, nem?)

  7. hosszu says:

    [anyuss](#11853760): BÚÉK nektek is, és bocsi 🙂 Legközelebb maradok a kanalaknál 🙂

  8. hosszu says:

    [Laura](#11853801): 😀

  9. hosszu says:

    [perenne](#11853921): [Margaréta](#11854719): Köszönöm 🙂 A bugyiról majd igyekszem időben szólni, bár tavaly is megígértem, és ez lett belőle. Majd felírom valahová.

  10. hosszu says:

    [Ardin](#11853800): Azt hiszem, ez az első ilyen, és örülök neki, bár attól nem lesz könnyebb, hogy rajtam múlik. Legfeljebb erőt kérhetek hozzá és kevesebb sorscsapást. 🙂

  11. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#11854559): Na igen, a család az, ami nem rajtam áll. Ott beérem a kevesebb sorscsapással.

  12. ólány says:

    Az évkezdésről annyit, hogy : )))))))))))))
    Ami a piros bugyit illeti, soha nem volt még rajtam, és vegyesen szar éveim voltak, idén céltudatosan felvettem, hátha! Lencse nem volt, de 2-án kaptam két adagot is (ajándékba) a kifőzdében, ahol szoktunk ebédet venni. Kolléganőm nem szereti, lemondott róla. Az volt a szerencse-lencse. Így én megtettem mindent, úgyhogy: 2012! Fel vagyok készülve a boldogságra és a pozitív változásokra az élet minden területén! De ezt kívánom Nektek is! 🙂

  13. hosszu says:

    [Mosolygólány](#11855911): Nagyon örülök, legyen így! :))

Leave a Reply

