Mert a háztartásban mindig akad valami izgalom

Most épp az, hogy valahol lennie kéne olajnak, de vajon hol? Gondolom, B. nem értékelné, ha megkérdezném, hogy amikor két és fél évvel ezelőtt megkenték a bejárati ajtómat, akkor hova tették.

Vajon extraszűz olívaolajjal meg lehet kenni a nyikorgó erkélyajtót? Esetleg kókuszzsírral?

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

20 Responses to Mert a háztartásban mindig akad valami izgalom

  1. Panzer says:

    Igen, sot, megdobbento modon meg tusfurdovel is mukodik a dolog (collegiumi recept… 🙂 )

    Ettol fuggetlenul persze a kenoolaj az idealis. 🙂

  2. anyuss says:

    Sima sertészsír?

  3. perenne says:

    Szükséghelyzetben bármelyikkel. Tudjuk, akinek csak kalapácsa van, mindent szögnek néz. 🙂

  4. ye_no says:

    NEEEEEEE! Csak a műszerolaj vagy a gépzsír használandó! Minden más csúnyán megbosszulja magát hosszabb idő alatt, sajnos. Nekem van készletem mindkettőből, ha kell, szólj! 😉

  5. Szerintem a kókusz a legjobb köztük. Nem romlik olyan könnyen mint a többi, a zsírossága pedig úgy hiszem a legjobb. Persze az ásvámyi olaj a legjobb ha van.

  6. hosszu says:

    [anyuss](#11904474): Az nincs a házban 🙂

  7. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#11904613): Esetleg szétnézek a masszázsolajaim között 😀

  8. hosszu says:

    [Panzer](#11904441): Valószínűleg én vagyok az egyetlen, akinek az életéből kimaradt eddig az ajtókenegetés. Nem is értem.

  9. hosszu says:

    [ye_no](#11904577): Most kíváncsivá tettél, hogy milyen alattomos dolgot művelhet az ajtóval az olívaolaj 🙂
    Köszönöm a felajánlást! Ismerlek? 🙂

  10. perenne says:

    A rómaiak a házasságot kezdték ezzel, ha jól emlékszem, a szertartás része volt, ráadásul a nő feladataként. Nem műszerolajjal. 🙂

  11. hosszu says:

    [perenne](#11904774): Na, akkor itt lehet a probléma 🙂

  12. [perenne](#11904774): Nahát, hogy te miket nem tudsz!
    Vagy csak az én fantáziám működik piszkosan? :-DDD

  13. perenne says:

    Csipike: Szabó Magdát és Jókait olvasva sokkal műveltebbnek tűnik az ember, mint valójában 🙂

  14. [perenne](#11905190): Oké, oké, ha róluk van szó.Így csak az én fantáziám csúszott félre piszkosul, hiába na, ha kétértelmű lehet egy dolog, rögtön félreértem. :-DDD

  15. perenne says:

    Először nem is értettem mire gondolhattál, azért nem reagáltam. Aztán csak leesett 🙂

  16. csipkepitty says:

    “Fel tudnék ajánlani kevéske gépolajat” – akartam írni, aztán rádöbbentem, hogy nem tudom, hova tettem. (A fülhallgató-tartó meg a megbeszélt folyóiratszám ugyan itt van mellettem, no de mi lesz a varrógépemmel?)

  17. hosszu says:

    [csipkepitty](#11905385): Istennő vagy, úgy ám! Ha sikerül szert tennem gépolajra (vagy előkerül), adok a varrógépednek.

  18. a napraforgó olaj nem igazán jó, beszárad. Az olíva olajról gőzöm sincs. Ilyen esetekben motor olajat használok 😀 a kocsiban mindig van egy kis flakon olaj az minden extrém szituációra jó. Például számítógép ventilátort kenegetni éjjel 3-kor.
    http://regi.agyragobogar.com/archives/2011/01/05/324/

  19. hosszu says:

    [agyrágóbogár](#11997695): Hát, motorolajat sem tartok itthon 🙂 A gép ventilátorját meg akkor láttam, amikor leégett, és megmutatták, magamtól sosem mernék belepiszkálni 🙂
    Az ajtó különben magától abbahagyta a nyikorgást egy idő után, a többi problémám is igazán példát vehetne róla.

Leave a Reply

