Amelyben nem értem

Nos, lenyomtam az első adag órámat, és én nem értem, mi történik, kicsit meg is ijeszt, de alig voltak problémák, sőt, mindenki nagyon segítőkész és együttműködő volt, majdnem flottul mentek a dolgok, és teljesen jól elvoltunk, valahogy így:

H (csicsergősen): Csak szólok, hogy azt mondják, ez egy nehéz tantárgy, én igazán nem is értem, hogy miért, nem olyan vészes, majd meglátják.

(kicsivel később)

Szeretett hallgató: Tanárnő.

H: Igen?

SzH: Tanárnő. Ugye, ami ezen az oldalon van, azt nem kell megtanulni?

H (bűbájosan): Ó, dehogyisnem, hát mit gondol, miért van ott?

SzH: Na ezért utálják az emberek ezt az órát.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

26 Responses to Amelyben nem értem

  1. csipkepitty says:

    Tőlem tegnap azt kérdezte meg az egyik makutyi, hogy mindig ilyen nyers lesz-e az óra. Értetlen pillantásomra válaszul pedig, hogy majd máskor is ennyi szakkifejezés meg jogszabály?…
    Életemben nem kaptam még ekkora dicséretet. A megtévesztés művésze vagyok, virágokat az öltözőmbe!

  2. Astrid says:

    Az óráitokra akarok járni!!! 🙂

  3. [Astrid](#11935396): Hehehe, mint megfigyelő avagy mint diák?

  4. Astrid says:

    Mindegy, bárhogy jó 🙂

  5. hosszu says:

    [Astrid](#11935508): Hát, ha megígéred, hogy nem röhögsz túl hangosan… 🙂

  6. hosszu says:

    [csipkepitty](#11934771): Azért neked is vannak ám igényeid így télvíz idején. De gratulálok, szép teljesítmény 😀 (Az jutott róla eszembe, amikor atyám büszkeséggel vegyes meghatottsággal megkérdezte, hogy “te hol tanultál meg ilyen szárazon írni?”)

  7. hosszu says:

    [anyuss](#11934595): 😉

  8. csipkepitty says:

    [hosszu](#11935713): Ó, nem vagyok én olyan nagyigényű, kaktusz is jöhet. 🙂

  9. Astrid says:

    Ha megígérem, beülhetek? 😀

  10. hosszu says:

    [csipkepitty](#11935812): Jó, majd ások neked a hó alól kaktuszt 😀

  11. hosszu says:

    [Astrid](#11935831): Megbeszélhetjük 🙂

  12. Laura says:

    Én is megyek. 😀

  13. Laura says:

    Én is megyek. 😀

  14. Laura says:

    Én is megyek. 😀

  15. Laura says:

    Ááá. Pont ennyiszer kaptam hibaüzenetet. Nem baj, legalább határozottan kinyilvánítottam a szándékomat. 😀

  16. Panzer says:

    “Ó, dehogyisnem, hát mit gondol, miért van ott?” – hanyszor feltettem en is ugyanezt a kerdest az alkudozni probalo hallgatoknak… 🙂

  17. Nekem már volt szerencsém egy kis ízelítőhöz vizsgáztatásból, és az az egy biztos, hogy mikor Hosszu összevonja a szemöldökét és szigorúan néz, a kétméteres diákok igencsak kicsinynek tünnek! :-))))

  18. hosszu says:

    [Laura](#11936848): OK, vettem a finom célzást 😉 Majd beosztjuk 🙂

  19. hosszu says:

    [Laura](#11936650): Nna, én is kaptam hibaüzenetet.

  20. hosszu says:

    [Panzer](#11936854): 🙂 A másik kedvenc visszatérő motívum a “Na és mit kell megtanulni a dolgozatra/vizsgára?” “Hát mindent.”

  21. Laura says:

    [csipikenyuszi](#11936856): 😀 😀

  22. perenne says:

    Akkor engem is ossz be légy szíves. Csak jobb vagy, mint az adóváltozások. Minden esetre biztos, hogy időt állóbb az általad közölt tudás. 🙂

  23. hosszu says:

    [perenne](#11938225): Bízom benne, hogy szórakoztatóbbak az óráim, ha nem is hasznosabbak. De mielőtt tényleg elővesszük a naptárat, és elkezdünk várólistát írni, azért fontoljátok meg, hogy számos izgalmasabb módja van a szabadidő eltöltésének (főleg mióta nem rajzolok).

  24. Csőrike says:

    Apropó kaktusz, nekem a hegyen túli kórusból mondta a kis obmann (vajmi főnökhelyettesítő emberke, mert komoly jogi köntösük van ám), hogy tudom-e, milyen szúrós vagyok, nem is tud ilyenkor a kórus irányítani ahogy megszokták az elődeimnél, nna? Persze hogy én is dicséretnek vettem…

  25. hosszu says:

    [Csőrike](#11949214): Hehe, ezt én is dicséretnek vettem volna 🙂

Leave a Reply

