A spanyolviaszról

Mert van olyan, hogy az ember utánanéz, hogy mit jelent. Felmerül benne. Fellelkesedik. Átgondolja. Levezeti. Még egyszer levezeti. Százszázalékosan bizonyítani ugyan nem tudja, de minden összevág, és…

És akkor megnézi a végjegyzetet.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to A spanyolviaszról

  1. a spanyolviasz felfedezése mindentől függetlenül egy nagyon kellemes érzés, mert az ember olyan okosnak érzi magát ilyenkor 🙂 aztán persze röhög, hogy talán annyira mégsem, de azért milyen jó érzés, hogy a végjegyzetek írójával egy közösségben érzed magad, nem? 🙂

  2. perenne says:

    Marqueznál olvashatjuk, hogy Aureliano Buendia (Nem néztem utána, de ő ugrott be) rájön egy asztrolábiummal végzett kísérletsorozattal, hogy a föld gömbölyű. Ezt a világ akkor már régóta tudta, de ő a világ egy eldugott szegletében élt. Eredménye az ő számára korszakosnak számít, nem? :-))

  3. Ó, hogy imádom Marquezt!

  4. hosszu says:

    [perenne](#11999750): Neki legalább mentsége volt rá, nem volt hozzá végjegyzete 🙂
    [postmodernystka](#11999682): Én inkább hülyének érzem magam 🙂 Annak persze örülök, hogy igazam volt, kár, hogy amire rájöttem, az eddig rajtam kívül mindenkinek nyilvánvaló volt 🙂

  5. [hosszu](#12000105): ugyan már, ne légy kishitű. nekem pl. biztosan nem volt nyilvánvaló 🙂 jó, nem is vagyok szaktekintély adott témában, de azért biztosan nem _mindenkinek_.

Leave a Reply

