Non omnis moriar

Elsírtam a könnyeimet, egy részüket nyilvánosan, és fetrengtem a fájdalmamban, amíg nem szégyelltem, és még egy kicsit tovább. Ma már nem, pedig a beszédek igazak, szépek és őszinték voltak.

Akkor sem, amikor elindultunk felfelé, ahogy Csipkepitty fogalmazott, a doboz után, aminek hozzá semmi köze. Az abszurditásfaktort fokozta, hogy az útvonalat próbáltuk memorizálni, Tormay Cécile-nél jobbra, aztán Devecseri Gábor mellett balra.

És később sem kezdtem el sikoltozni, a fülemet sem fogtam be, csak arrébb mentem kicsit, illik vagy nem illik, mert bármit inkább, bármit, táblán csikorduló krétát, fogászati fúrót, ereje teljében levő bansheet, bármit, mint azt a hangot, ahogy a föld puffan azon a dobozon.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to Non omnis moriar

  1. fűzfavirág says:

    Én éppen ezért el se mentem. Hosszan hezitáltam, aztán úgy döntöttem, hogy nem akarok nagy nyilvánosság előtt zokogni. Az nekem szigorúan privát ügy.

  2. hosszu says:

    [fűzfavirág](#12457637): Megértem. Nekem most jó együtt lenni olyanokkal, akiknek szintén hiányzik, de mindenki maga tudja, hogyan képes elviselni.

  3. fűzfavirág says:

    Én_mindig_olyanokkal vagyok, akiknek hiányzik. Ismerőseink köre nagy átfedést mutat, csak a helyzetünk más benne.

  4. hosszu says:

    [fűzfavirág](#12458645): Akkor pláne. 🙂
    Én sok minenkivel találkoztam, akivel már régen nem (nem azért, mert nem akartam, hanem mert úgy voltam vele, hogy majdfelhívomhaidőmlesz stb.). Elég sokkoló volt, hogy egy ilyen alkalom kell ahhoz, hogy újra összejöjjünk.

Leave a Reply

