La suerte no se puede vender

Nem tudom eldönteni, hogy a Sorssal találkoztam, vagy csak egy sikerült marketingfogással, mindenesetre egy felfelé kunkorodó ormányú elefánt büszke tulajdonosa lettem. Egy fekete mozgóárustól kaptam, aki odajött az asztalomhoz, hiába ráztam a fejem mosolyogva, hogy nem kérek semmit.

– Adok neked valamit – mondta, és letette az asztalra az elefántot. – Szerencsét hoz. Ajándék. A szerencsét nem lehet pénzért adni.

Megnézett még egyszer.

– A fájdalmat is segít elmulasztani. Adj te is valamit, ha gondolod, de csak ha szívből teszed.

Adtam.

 

De a többi asztalnál nem csinálta ezt.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

17 Responses to La suerte no se puede vender

  1. csipikenyuszi says:

    Talán mégis látott rajtad valamit…
    Mindenesetre kérünk fotót a szerencséthozó állatkáról! 😀

  2. fűzfavirág says:

    Állítólag kilencet kell összegyűjteni, lehetőleg ajándékba kapva 🙂 csaxólok, hogy a baráti kör tudja, mivel kell meglepni.

  3. csipikenyuszi says:

    Kilenc elefánt, avagy bármilyen plüssállat vagy tárgy? 😀

  4. fűzfavirág says:

    Kilenc felemelt ormányú elefánt 🙂 a felemelt ormány_nagyon_fontos.

  5. perenne says:

    Bizony. és most szólt a lányom, hogy nem mindegy merre fordítják az ormányukat a lakásban. Azt hiszem, az ajtó felé kell, de megkérdezem.

  6. hosszu says:

    [fűzfavirág](#12783314): Nem ajándék elefánt is ér? Mert akkor értesítem a tisztelt családi és baráti kört, hogy már csak hét hiányzik 🙂

  7. hosszu says:

    [perenne](#12785733): Köszönöm, bármilyen elhelyezési javaslat érdekel, ha össze nem töröm hazáig 🙂

  8. csipikenyuszi says:

    Ja, ez nem plüss? Azt hittem. Mindenesetre az elefánt megoldja az ajándékozási fejtörést. Hosszu sok kicsi felkunkorodó orrú elefántot fog kapni. De mi van akkor, ha több elefánt folyik be a tulajdonába mint 9? 😀

  9. fűzfavirág says:

    Nem ajándék is ér, és állítólag időbeli korlát is van 😉 szóval egy év alatt kell összejönni a kilencnek.
    Amúgy az utolsó szónál felvihogtam, mert Tolkient gyűrök éppen…

  10. cecameca says:

    nekem van egy gyonyoru feher pluss felemelt ormanyu elefantbabym,tied,ha megfelel…

  11. hosszu says:

    [fűzfavirág](#12787331): Egy elefánt mind fölött? 😀

    Amúgy ha időbeli korlát is van, akkor még nyolc kell, pontosabban Cecameca felajánlásával mégiscsak hét.

  12. perenne says:

    Az ablak felé kell nézzen az ormányuk. Privátban kérem a címed, hova küldhetek egyet sok szeretettel. Rajtam ne múljon. 🙂

  13. hosszu says:

    [perenne](#12796409): Nagyon köszönöm, az információt és a felajánlást is 🙂

  14. fűzfavirág says:

    Én is felajánlanék egyet, hogy gyorsabban gyűljön 🙂

  15. hosszu says:

    [fűzfavirág](#12798094): Nagyon kedvesek vagytok. Köszönöm 🙂 A végén még tényleg elküldöm nektek a címemet.

  16. perenne says:

    Mintha ezt kértem volna. Ne aggódj, bizalmasan kezelem. Se hat bőrönddel nem fogok beállítani rövid vizitre, se közhírré nem teszem, mikor nem vagy otthon. 😉

  17. hosszu says:

    [perenne](#12799034): Az meg sem fordult a fejemben, hogy visszaélnél vele, csak nem akartam illetlenül mohónak mutatkozni 🙂

Leave a Reply

