Welcome to the 21st century

A ma esti szállásomról kaptam délben egy sms-t, benne a kapukód, a szobám száma, a szobaajtó kódja, valamint hogy hol találom a wifikódot (a falon) és a konyhát (a szoba mellett balra). Meg hogy milyen számot hívjak fel, ha szeretnék tudni még valamit. Ezek után kicsit csalódott voltam, amikor az ajtó nem köszönte meg, hogy átmentem rajta.

Aztán amikor megérkeztem, kiderült, hogy közös fürdőszoba alatt azt értették, hogy vécét valóban csak a közös használatú (papírral, szappannal, káddal, bidével és érintetlen törölközőkkel felszerelt, patikatiszta, amúgy a szobám mellett jobbra található) fürdőszobában találok, mert amúgy a 11 eurós szobához jár saját zuhanyzó, mosdókagyló, gardrób, wifi, no és ingyen reggeli.

És még a függöny is piros.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Welcome to the 21st century

  1. csipikenyuszi says:

    Hát most ledöbbentem. Létezik ilyen ?
    Ez olcsóbb mint a hazai. 😀

  2. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#12792841): Igen. Reggel ott várt a reggeli, ma este pedig tiszta törölközők és bevetett ágy. Élő embert még mindig nem láttam. Kicsit úgy érzem magam, mintha a szépség és a szörnyetegbe csöppentem volna.

  3. csipikenyuszi says:

    Szabad tudni, mi volt a reggeli? 😀
    Amúgy még mindig jobb így, mintha szörnyetegek lennének élőlény gyanánt! 🙂

  4. hosszu says:

    [csipikenyuszi](#12795689): Semmi különös, vajas-lekváros pirítós. A lényeg úgyis a kávé.

Leave a Reply

