A dolgok állásáról

Csipkepitty írta valamikor, hogy ha állandóan olyan lenne az élete, mint abban a bizonyos időszakban, akkor már kidolgozott volna valamiféle túlélési stratégiákat. Nos, az én életem elég hajmeresztő már egy ideje (nem vagyok vak, kérem, csak bátor), ki is dolgoztam a stratégiákat, és működni is látszottak, olyannyira, hogy időnként már majdnem elkezdtem jól érezni magam. És mi lett mindennek az eredménye?

Szintet léptem, bazeg. És itt a következő pálya, ahol kétszer annyi a csapda, kétszer olyan gyorsak az ellenfelek, és vannak eddig még nem látott, spéci szörnyek is. Én meg kezdhetem elölről gyűjtögetni a manát, a kék kristályokat meg a villogó szupergombákat, és csak reménykedhetek, hogy sikerül jutnom valamire, mielőtt elfogy az összes életem.

A nevem Márió. Szuper Márió.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to A dolgok állásáról

  1. Laura says:

    Szintet lépni jó.

  2. hosszu says:

    [Laura](#12819582): Jó, hogy mondod 😀

Leave a Reply

