Mesterségem címere 2

H: Ideadná egy pillanatra? Valahol volt benne egy hiba, de már nem emlékszem pontosan.

SzH: Bocsánat, tanárnő, nagyon csúnyán írtam.

H (öntudatosan): Tanár vagyok, kedvesem. Én még az orvosok kézírását is el tudom olvasni.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to Mesterségem címere 2

  1. Astrid says:

    Én is gyakran mondom, hogy hivatalból bármit el tudok olvasni 🙂

  2. perenne2 says:

    Ha lesz időd, szólj, scannelek be Neked Móra Ferenctől levelet. Ha az is megy, mindent tudsz 🙂

  3. hosszu says:

    Tegnap különben kiolvastam valamit, amit a főnökömnek nem sikerült, úgyhogy tényleg egyre jobban izgat Móra Ferenc 🙂

  4. perenne says:

    Ahogy levegőhöz jutok, megy 🙂 Ő mondta egyszer egy beküldött kéziratáról, amit elé tettek, hogy nem tudják elolvasni: “Mikor leírtam, még ketten tudtuk, mi van a papíron, én és az Isten. Ma már csak az Isten tudja. “

  5. csipikenyuszi says:

    Ez nagyon muris, nem gondoltam volna, hogy még Mórának is csúnya volt az írása. Viszont eszembejutott egy eset rövid színházi karrieremből, mikoris szeretett igazgatóm azzal fordult hozzám, hogy: ” Csipikenyuszi, legyen már oly szíves, nézze meg mit írtam ide, mert nem tudom kiolvasni.”

Leave a Reply

