De legalább megpróbáltam

Azt hiszem, alkalmatlanná váltam arra, hogy könyvet olvassak. Kaptam egyet ajándékba, és mivel annyira vágytam már a lazításra, belekezdtem. Nos, nem igazán tudom, miről szól az első huszonöt oldal, de tételes lista van a fejemben a kötőjelekről, a kurziválásról és a szóismétlésekről.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

11 Responses to De legalább megpróbáltam

  1. Anyus says:

    Ez borzasztó lehet 😦

  2. Laura says:

    Elmúlik. 🙂 Vagy megtanulod kikerülni 🙂

  3. hosszu says:

    @ fűzfavirág: Igen, tudom. Sokat gondoltam rád mostanában.

    • fűzfavirág says:

      Köszi 🙂 Azért ezen is túl lehet lendülni, csak akkor nehéz, amikor hullafáradt vagy. De a hivatásos egy idő után figyelmen kívül hagyja (nagyjából). Cserébe úgy 25 év hivatásos olvasás után eljön az a perc, amikortól igazán csak a nonfiction kapcsol ki…

      • hosszu says:

        Minden tiszteletem azé, aki ezt egy életen keresztül csinálja, komolyan mondom. Az egyik legfárasztóbb dolog, amit én valaha, pedig.

    • fűzfavirág says:

      És ráadásul az én könyvem, szóismétlésért engem szidhatsz 🙂

  4. csipikenyuszi says:

    Riszpekt! Igaz, nekem nem volt ennyi dolgom az olvasással, de volt egy idő amikor plakátokat szerkesztettem és bizony nekem is nem az volt az első gondolatom ha újságot vettem a kezembe, hogy ez a cikk erről vagy arról szól, hanem hogy ezzel vagy azzal a fonttal írták meg hasonlók. .

Leave a Reply

