Ash

Vidám posztot egyelőre ne is várjatok (már ha jár még erre valaki), azért nem is írok inkább. Pedig egy csomó dolgon változtattam, amitől majd jobb lesz az életem, sőt már jobb, de ezek még csak kis lépések, korai lenne beszámolni róluk. Aztán persze van egy csomó olyan dolog is, ahol még nem változott semmi, vagy nem sokat, azok a lépések még előttem vannak. 

És én nem vagyok igazán vallásos, de most úgy érzem, mintha egy nedves lepedőt dobtak volna a világra, vagy rám, amitől minden tompa, lefojtott és színtelen. Vagy mintha ott lenne a homlokomon a hamuval rajzolt kereszt. 

Jó lenne tudni, hogy már csak negyven nap.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

9 Responses to Ash

  1. fűzfavirág says:

    Nyugi, olvasunk ám! Viszont mennyi minden fér negyven napba, legyen hozzám irgalmas az Úr…

  2. perenne says:

    olvasunk, izé olvasnánk, de kitartunk.

  3. csipikenyuszi says:

    Jujjjj!! E nagyon komoran hangzik. 😦

  4. Margaréta says:

    Hékás, a jó terveknek és kis változtatásoknak kell az idő, 40 nap múlva pl. szép meleg tavasz lesz.:)

    • hosszu says:

      Szia! Long time no read! 🙂 Igen, ez az egy jó dolog van benne, hogy addigra tavasz lesz 🙂

      • Margaréta says:

        Igen, picit eltűntem, aztán meg kicsit késleltetve jöttem rá, hogy elköltöztél.:D Remélem, már jobb a hangulatod.:)

Leave a Reply

