Nehéz napokat élek

Mert például úgy indult az egész, hogy elmentem konferenciázni, dacolva a hóviharral, kiskosztümben, fehér ingben, kis színes selyemkendővel a nyakam körül (igen, úgy néztem ki, mint egy sztyúárdesz légi utaskísérő), és okosan előadtam a témámat (amihez a tanult kollégák annyit bírtak hozzászólni, hogy milyen jó, hogy én ezt ilyen folyékonyan el tudom olvasni*, és hogy valamikor ők is tanultak ilyet, de csak arra emlékeznek, hogy nehéz volt), aztán valahogy mégis az lett belőle, hogy egy földalatti karaokekocsmában Barbie Girlt énekeltem a hajnal óráiban.

* Mostanában ilyen bókokat kapok, például ma is többen megdicsértek, hogy milyen szépen artikulálok**. Legalább megnyugodhatok, hogy nem volt fölösleges az oktatásomba ölt rengeteg pénz és idő, mert lám, olvasni és beszédhangokat képezni már kiválóan megtanultam.

** Bár az egyik kolléga sietett megjegyezni, hogy szerinte még nagyobb sikerem lett volna, ha itt is a Barbie Girlt adom elő.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

14 Responses to Nehéz napokat élek

  1. Moty Motyi says:

    Énekelni is tudsz. Ebből le kell vonnom azt a következtetést, hogy a saját oktatásomba ölt rengeteg pénz és idő felesleges volt, mert még az éneklésig sem jutottam el.

    • hosszu says:

      Na hát pont ez az, hogy énekelni nem tudok, általában nem is szoktam. Az, hogy most megtörtént, a közelgő apokalipszis egyik jele szerintem.

  2. postmodernystka says:

    tényleg, énekelni még nem hallottalak. ezt be kell pótolnunk, ha már kínában úgy kiképeztek 🙂

  3. Astrid says:

    Hát ezt a véletlenséget, múltkor karaoke volt iskolai napok címén, és én is a Barbie girlt énekeltem. Az iskola aulájában. Nagy sikerem volt 😀

  4. Laura Arkanian says:

    Szóljatok a legközelebbi buli előtt időben 🙂

  5. perenne says:

    Ez is több jóval, mint a sárkánykaszabolás, nem? Bár valószínűleg, ezt is ahhoz tartozó posztként kell értelmezni, max zenés felárral 🙂

  6. retyusa says:

    Ez a szám, mikor aszongya, műanyagból van, és ez fantasztikus? akkor rendesen kell nyivákolni hozzá 😀

    • hosszu says:

      Hát nyivákoltam én, ahogy tőlem tellett 😀 Az este hátralevő részében vadidegen emberek időnként rámmosolyogtak, és azt mondták, hogy “uou, uou”.

Leave a Reply

